morteym Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Min til til å spørre om noe for en gangs skyld. Noen her som har gjort dette? Dyrt?
todleif Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Skal det væra godkjent, blir det dyrt. Skal du ikkje ha det godkjent, koster dei billigaste setta under 1000,- Godkjent på nærlys vil sei: Automatisk høgdejustering, lyktespylere, E-merka xenonsett og at lampene er godkjente med xenon. (må nok bytte lamper)
morteym Skrevet April 29, 2008 Forfatter Skrevet April 29, 2008 Noen som vet hva skikkelige greier koster da? Var ikke så enkelt å finne noe i farta. Så det var en side som hadde noe som skulle være E-merka, men det var et kit med pærer som så vanlige ut. Trodde xenon alltid var slike store pærer? Kosta ca 2k.
todleif Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 www.dybvik-trading.no www.torgersenbil.no Her kan du kjøpe pærer til bilen. Det finnes nok mange fleire nettsteder du kan kjøpe pærer. Men fordelen med å kjøpe ifra Norge, er garanti og service. Eine ballasten vart øydelagt hjå meg, eg ringte og 2 dager etterpå fekk eg ny i posten. (gratis)
morteym Skrevet April 29, 2008 Forfatter Skrevet April 29, 2008 Ok, men de ser ut som vanlige pærer, ikke slik som orginalt på bmw...
boost Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 ja di ser ut som orginale pærer. men på din e46 må du har spess holdara eller bygge om di du har orginalt. eg gjore det på ein kompis sin e46.. bygde om.. var ikkje problem. sitter som fan. kontakt meg om du vil ha eit pristilbud:) nettopp montert på min e46 M3:) ingen feil koder eller noe. send PM .
fast Dog Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 400kr på ebay! mkå kjøpe pæreholder i tillegg da.
Gjest Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 jeg atr 900kr pr sett. + 200 kr i holdere. så får du kjøt wirefix så gåen pære lampa ikke lyser hos dybvik eller dioder.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå