Jørgen Lie Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Vurderer å selge min E30. 84mod 320/323 *nettop eu ok. *nylig vist på biltilsynet for godkjenning av senkesett *Nye fjærer og dempere. Senket 60/60 *Nye sota DE-linselys forran *Nye sota blinklys *kan selges med 7.5 og 9x16" Borbet T med nye dekk, eller 7x17" kosei med to nye og to brukte dekk. * E36 framstoler. *Ny pioneer CD-spiller og 6x9 hatthøytalere *Tatt 4-hjulskontroll *facelift-front *Ny infinity-leppe *M3-vinge *har sideskjørt liggende, M-tech 1, av den rette typen (går ikke opp mot buene forran/bak) *Vinterhjul på 15" MIM felger med to nye og to brukte piggdekk Står i en 323 motor. Noe rustflekker, men ikke alvorlig angrep. Litt i nederste del av hjulbue venstreside. Kan selges billigere uten frontleppe og DE-lyktene. Har ikke fått betalt årsavgift enda da den er nylig påskiltet, men dette blir gjort av meg. Kan være intr i bytt i annen BMW, ikke over 60.000. Gjerne strøken E30. Bilen er noe høy bak på noen av bildene, dette pga at fjærene nylig er montert, og har gummi over/under fjærene. Tight å fin gir-kasse og ingen ulyder i verken bakaksling eller understellet forøvrig. Mye påkostet siste mnd!! *** Bilder med 17" felger nederst *** 35.000 el bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berild Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Hvor bor du? Mobil nr jeg kan nå deg på?? MVH Sondre Berild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 Hvor bor du? Mobil nr jeg kan nå deg på?? MVH Sondre Berild holder til på smøla/kristiansund.. 909 85 402 kan du nå meg på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berild Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Ringer deg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 Ringer deg i morgen jepps.er på jobb nå, så hvis du ikke får svar er d bare å prøve igjen eller så ringer jeg opp igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 denne som kommer fra sykkylven i møre og romsdal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 denne som kommer fra sykkylven i møre og romsdal? neei, holder til på møre.. har vært der siste åra alle fall. har ikke vært skilt på den siden 2004, så da jeg kjøpte den fiksa jeg opp alle feila å fikk den på BT for godkjenning av senking å på EU for å få ut skiltene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 Har du montert M-tech fanger bak på siste bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2008 Har du montert M-tech fanger bak på siste bildet? var m-tech på den bak før. men den var så stygg og ødelagt av tidligere eier at jeg solgte den. han hadde gjort ett forsøk på å gjøre den "kul" sikkert, så hadde skjært ett stooort hull i den så den tok jeg av ganske fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg