FrAnKy Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Heeei!! Noen som har prøvd disse boltene som GS Bildeler har? Det skulle vist hjelpe til med å unngå "tyveri". Og skal tru om de passer alle slags alu felger? Noen som kan gi meg ett svar? BMW 325i Coupé
BreitBau Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 På min felg er det så små hull at der fikk jeg pipa rett og slett ikke inni.. Så sjekke hvertfall diameteren på hullet i felgene.. Er bare en pipe som jeg har som passer, og det er en sånn spesialpipe med tynne vegger..
bmwhans Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 det unngår ikke tyveri. det gir tyvene bare litt mer å gjøre... og de kan komme til å rasere mer når de skal ha de av..
BreitBau Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 det unngår ikke tyveri. det gir tyvene bare litt mer å gjøre... og de kan komme til å rasere mer når de skal ha de av.. Det som unngår tyveri, er å ha så jævli lite HØL at du må dreie av låsebolten for å komme til Da hjelper det liksom ikke hvor mye a du har pipa, om den ikke kommer inni.. Og har du i tillegg til forskjellige låsebolter der du dreier av pipa på begge, så er det ikke bryet verdt med felgene dine engang.. Personlig har jeg også bilen så jævli ømfintlig at hvis det kjører en kø 4 biler forbi, eller at det fyres en russebil ved siden av så går alarmen.. Og JA.. Jeg liker den så sensitiv.. Om natta så skal tross alt ingen kø med 4 biler kjøre forbi bilen min der den står parkert.. Og bare for å toppe hele dritten, alarmen ringer meg når alarmen går..
BreitBau Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Har du ikke alarm så kan du jo ikke forvente noe anna.. Og per i dag er alarmen sikret med 2 stk alarmer som får signal fra de samme følerne.. Defa alarm, og en annen alarm.. Og Selvfølgelig ar jeg investert litt slik at det skal bli litt vanskeligere.. Og klart.. Jekksensor kan være en løsning?
FrAnKy Skrevet April 29, 2008 Forfatter Skrevet April 29, 2008 Tror dere glemte hva temaet var. Jeg ville ha svar på om boltene passer til bilen, og ikke hvordan jeg kan gjør ett forsøk på å unngå tyveri å installere dobbelt alarm, osv..
-Shark- Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Jeg kan svare deg vettu. Har akkurat de på bilen min, E36. Har disse låseboltene på M3 felger, og fungerer utmerket. Eneste er litt sketchy å bruke muttertrekker på den.
AC Schnitzer Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Disse er vel noen av de enkleste låsboltene å få opp uten nøkkel? Bare å ta en vanlig kopp/pipe i ca samme størrelse å slå på...
BreitBau Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Har ikke glemt hva temaet er.. Har du ikke skikkelig alarm vil jeg si du luker vekk kanskje 3 av 10 som er ute etter å stjele felgene ved å bare montere låsebolt. Er liksom ingen vits når de proffe gutta som virkelig VIL ha felgene dine har de fleste universal bolter som er å få tak i, samt at de bare slår på en pipe på de felgene boltene de ikke har nøkkelen til.. Jeg føler rett og slett at låseboltsett ikke forhindrer noen verdens ting om de virkelig vil ha felga.. Det som derimot gjør det, er en skikkelig alarm.. Feks en som ringer deg når alarmen går, så kan du ligge klar med paintballgeværet og balltreet ved siden av senga..
FrAnKy Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 Saken er at jeg har noen rustne gamle bolter som følgte med bilen da jeg kjøpte den. Boltene passer ikke litt til felgene, og det ser forferdelig ut. Det er noen Artec MS felger, og jeg trenger bolter som passer til felgene, og så såg jeg GS Bildeler hadde noen bolter som kunne passe til min bil. Og så var de litt idiot sikkre, og man må ha samme kopp som passer til de boltene for å få av felgene. Jeg skal få montert på alarm på bilen, men er usikker hvem, hva og hvor.. Men jeg går ut ifra at de boltene passer både til bil og felg. At de ikke blir noe slags ubalanse i bilen. Takker for gode svar!
Springsteen Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 På mine felger har de en nøkkellås til å bryne seg på først dirke opp den, så låsebolter.. gir litt falsk trygghet iallefall
FrAnKy Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 Hehehe! Da må tyvene bruke 10 sekunder mer pr. felg..
Springsteen Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Bekymrer meg ikke så fryktelig.. Gjør man det blir man bare nervevrak..parkerer dessuten veldig sjelden på "offentlige" steder, langs veien etc
Hansh Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Ser ut som de samme boltene som fulgte med E39'en. Bruker de til M5 replica felger. Så lenge lengde og gjenger er riktig er det vel greit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå