nmb Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Hadde bilen på verksted for å skifte parallelstag og hjelpesnekkeforing, og nå er rattet skjevt, snakk om 15 grader til venstre. og når jeg tar fullt rattomslag til høyre kommer det en stygg lyd fra snekke/noe. Hva har skjedd?? Snakket med verkstedet og de mente på at det var umulig at de hadde gjort noe feil.. ehh.. staget og foring ble kjøpt fra schmiedmann .. bilen er en e34
ingard Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Nei, bilen skal tilbake. Det er FULLT mulig at verkstedet har gjort feil. Bilverksteder kan være noe av det mest upålitelige man har med å gjøre.. Tro du meg.. Bare å kjøre tilbake å forlang at det skal være i orden. Det er heller ikke i orden at rattet er skjevt etter "reperasjonen".
nmb Skrevet April 29, 2008 Forfatter Skrevet April 29, 2008 Nei, bilen skal tilbake. Det er FULLT mulig at verkstedet har gjort feil. Bilverksteder kan være noe av det mest upålitelige man har med å gjøre.. Tro du meg.. Bare å kjøre tilbake å forlang at det skal være i orden. Det er heller ikke i orden at rattet er skjevt etter "reperasjonen". Hehe, know. Ja har vært med den, men det virket som de var overbevist om at dette var umulig. Men de skulle se på det. Jeg har aldri mekket forstilling så jeg vet ikke hva som kan ha skjedd. Men det burde vel kanskje dem vite
ingard Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Nei, bilen skal tilbake. Det er FULLT mulig at verkstedet har gjort feil. Bilverksteder kan være noe av det mest upålitelige man har med å gjøre.. Tro du meg.. Bare å kjøre tilbake å forlang at det skal være i orden. Det er heller ikke i orden at rattet er skjevt etter "reperasjonen". Hehe, know. Ja har vært med den, men det virket som de var overbevist om at dette var umulig. Men de skulle se på det. Jeg har aldri mekket forstilling så jeg vet ikke hva som kan ha skjedd. Men det burde vel kanskje dem vite Nei, hvorfor skal du kunne noe om forstillingen? Hvis du ikke har betalt enda, holder du igjen betalingen til alt er i orden. Det har du full anledning til..
Gunnar Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Har de tatt hjulstillingskontroll i forbindelse med dette? Da er det viktig at de setter rattet riktig..
nmb Skrevet April 29, 2008 Forfatter Skrevet April 29, 2008 Har de tatt hjulstillingskontroll i forbindelse med dette? Da er det viktig at de setter rattet riktig.. Nei det har de ikke, men de pratet om jeg måtte ha en forstillingskontroll. At forstillingen hadde vært stilt etter slarken i parallelstaget... og når når slarken var borte ble rattet skjevt.. jeg syntes det hørtes suspekt ut. Eller?
Chris_325iM Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 slurv hos verkstedet rett og slett... dette er lett for dem å ordne med 30 - 60 min på 4hjulskontroll - hvis de har utstyr til det da! skal ha det dersom de er godkjent for EU-kontroller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå