|Ole| Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Nei æææææsj da! Eg hørte faktisk på denne bilen! Skulle egentlig hente den dagen etter du hadde kjøpt den. Kondolerer max!! Dette var fæælt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Så surt da!!! Men den fargen burde jo egentlig være ganske liett å gjenkjenne da.. Håper du får den tebake heile! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jewrgen Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 Så surt da!!! Men den fargen burde jo egentlig være ganske liett å gjenkjenne da.. Håper du får den tebake heile! jada, mange fordela med og ikje kjøre svarte bila;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jewrgen Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KayDee Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 æ hiv meg i bimmern min så stekk vi te bergen me balltre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Skal holde øynene åpne, kjører til Bergen fra Granvin i morgen.. men skal vel uheldigvis litt til at tyvene kjører rundt i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Synd att noen har stjelt den... Dette er min gamle bilen og den er ikke så verst for å si det sånn:) meget god spinne maskin! hehe Er chip på den ja faktisk.. har orginal chipen liggendes hjemme;) er en orginal 323i som er byttet motor til en 325.."ikke godkjent" Er jeg som har lakket speilene og bak vinge. Er nokk ikke så umuli att hvertfall skinn interiøret er borte når du får den igjenn... å kansje anlegget bak... hvis det sto der når du kjøpte den?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Skryter du av å ha lakkert de speilene? Så jo langt ifra bra ut Du kjøpte den vell av søskenbarnet mitt (Rune) tenker jeg Gått i kristiansund i mange år denne bilen. Spessielt "gull"støv i lakken. Spesielt på pansteret og nyrene er lakkert med klarlakk med slik gullstøv i. Veldig kjipt at denne er stjelt. Håper dere finner igjen bilen å ikke minst klipt fingrene av han jævelen som har stjelt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buddy Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 jevli nice bil.. synd den e stjelt,såg den når den sto i skipa dalen ska til bergen i dag så skal holde litt utkikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Jå får håpe den kommer til rette;) Er nå mye små pjask som er på den da... å vist du sjekker bak baksetet så finner du jeveli med rust på hjulbuen,(går rett igjennom) merket det da jeg fikk hele bilen fult av blå røyk;) finner vel ganske mye rust over hele bilen ellers å. Var nå bedre med de speila som jeg lakka i forhold til de krom speila som sto på den før..smal å behag;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Surt! Håper du finner den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 skal holde øynene åpen når eg er bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Jå får håpe den kommer til rette;)Er nå mye små pjask som er på den da... å vist du sjekker bak baksetet så finner du jeveli med rust på hjulbuen,(går rett igjennom) merket det da jeg fikk hele bilen fult av blå røyk;) finner vel ganske mye rust over hele bilen ellers å. Var nå bedre med de speila som jeg lakka i forhold til de krom speila som sto på den før..smal å behag;) Er nok litt rust på den der ja. bakplate,hjulbuer, nede ved frontrute + + Men var ei jævlig bra sperre på den, men dårlig clutch Men Veldig kjipt at den ble stjelt fordi da Håper den kommer til rette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Ja sperra må no være noe av det beste på bilen;) å skinn seta da.. va steik goe! mykje " nytelse" av den biln der ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå