Gå til innhold

BMW E30 323i STJELT I NORHEIMSUND NATT TIL IDAG

Share

Anbefalte innlegg

Nei æææææsj da!

Eg hørte faktisk på denne bilen! Skulle egentlig hente den dagen etter du hadde kjøpt den.

Kondolerer max!!

Dette var fæælt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd att noen har stjelt den... Dette er min gamle bilen og den er ikke så verst for å si det sånn:) meget god spinne maskin! hehe

Er chip på den ja faktisk.. har orginal chipen liggendes hjemme;) er en orginal 323i som er byttet motor til en 325.."ikke godkjent"

Er jeg som har lakket speilene og bak vinge.

Er nokk ikke så umuli att hvertfall skinn interiøret er borte når du får den igjenn... å kansje anlegget bak... hvis det sto der når du kjøpte den?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skryter du av å ha lakkert de speilene? Så jo langt ifra bra ut :P

Du kjøpte den vell av søskenbarnet mitt (Rune) tenker jeg

Gått i kristiansund i mange år denne bilen. Spessielt "gull"støv i lakken. Spesielt på pansteret og nyrene er lakkert med klarlakk med slik gullstøv i.

Veldig kjipt at denne er stjelt. Håper dere finner igjen bilen å ikke minst klipt fingrene av han jævelen som har stjelt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jå får håpe den kommer til rette;)

Er nå mye små pjask som er på den da... å vist du sjekker bak baksetet så finner du jeveli med rust på hjulbuen,(går rett igjennom) merket det da jeg fikk hele bilen fult av blå røyk;) finner vel ganske mye rust over hele bilen ellers å.

Var nå bedre med de speila som jeg lakka i forhold til de krom speila som sto på den før..smal å behag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jå får håpe den kommer til rette;)

Er nå mye små pjask som er på den da... å vist du sjekker bak baksetet så finner du jeveli med rust på hjulbuen,(går rett igjennom) merket det da jeg fikk hele bilen fult av blå røyk;) finner vel ganske mye rust over hele bilen ellers å.

Var nå bedre med de speila som jeg lakka i forhold til de krom speila som sto på den før..smal å behag;)

Er nok litt rust på den der ja. bakplate,hjulbuer, nede ved frontrute + +

Men var ei jævlig bra sperre på den, men dårlig clutch ;)

Men Veldig kjipt at den ble stjelt fordi da :(

Håper den kommer til rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...