glennarl Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Hallo. Har kommet i god kontakt med en som driver eksport firma i Japan, og jeg kan derfor skaffe alt av japsebiler til en grei penge fra han. Ta gjerne kontakt for pristilbud =) Tlf 41601984 (etter kl 16.00), SMS, mail: opel_p1@hotmail.com
glennarl Skrevet April 29, 2008 Forfatter Skrevet April 29, 2008 Kan skaffe en utrolig fin 1998-model Skyline R34 GT-T for rundt 170.000kr, inkl. frakt, moms og levert i Drammen, Oslo eller Bergensområdet. Bilen er hvit, har fullt bodykit. Den har gått 90000km. Den har 5trinns manuell, og er selvfølgelig 2,5l turbo motor i den. Det står også 18" felger på den. For dere som er interessert er det bare å ta kontakt for flere bilder og mer info om bilen
StianA Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 trur du kaster stein i et glassbur nå menne... du kan jo prøve på bilforumet.net kanskje
lfossheim Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Hvem vil kjøpe japsebiler av en som har Opel e-mail på BMW forum?
glennarl Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 spiller vel for faen ingen rolle hvilken mail jeg har? den er gammel. og det er vel mulig å importere andre biler selv om man liker Opel. Annonsen står på "ANNET SELGES". Er ikke kun bmw tilsalgs her, hvis dere ikke har fått det med dere. Denne annonsen er heller ikke for at jeg tjener penger på det, for det gjør jeg ikke. Var bare hvis noen hadde lyst på en bil fra japan men ikke ville importere selv. Beklager til alle dere som ikke skjønner det
tribal167 Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 spiller vel for faen ingen rolle hvilken mail jeg har? den er gammel. og det er vel mulig å importere andre biler selv om man liker Opel.Annonsen står på "ANNET SELGES". Er ikke kun bmw tilsalgs her, hvis dere ikke har fått det med dere. Denne annonsen er heller ikke for at jeg tjener penger på det, for det gjør jeg ikke. Var bare hvis noen hadde lyst på en bil fra japan men ikke ville importere selv. Beklager til alle dere som ikke skjønner det Enig med deg, synes det er tåpelig å bry seg med alt annet enn det innlegget handler om. Du må ikke skrive noe feil her inne, for da får du høre det av enkelte perfeksjonister!!
Astri Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 hehe, eg perfeksjonist? Den va ny. Nei nie, ska gi meg eg. Lykke til med salget.
Haug Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 spiller vel for faen ingen rolle hvilken mail jeg har? den er gammel. og det er vel mulig å importere andre biler selv om man liker Opel.Annonsen står på "ANNET SELGES". Er ikke kun bmw tilsalgs her, hvis dere ikke har fått det med dere. Denne annonsen er heller ikke for at jeg tjener penger på det, for det gjør jeg ikke. Var bare hvis noen hadde lyst på en bil fra japan men ikke ville importere selv. Beklager til alle dere som ikke skjønner det Enig med deg, synes det er tåpelig å bry seg med alt annet enn det innlegget handler om. Du må ikke skrive noe feil her inne, for da får du høre det av enkelte perfeksjonister!! Enig der. Virker som om med engang man snakker om et annet bilmerke så blir man "steinkastet"? Dette ligger jo under Annet selges så ser ikke hva så er så galt med det?
glennarl Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 Takk for støtten folkens. Skulle skjønt det om folk ble sur hvis jeg skrev det på "biler selges" men det står jo tross alt ikke der. Er jo masse forskjellige ting som står på annet selges. Jeg gjør det ikke for min skyld som sagt, men for deres. Kan jo være noen som driver mer drifting eller banekjøring her, og da er jo japsebiler bra =)
ChrZZ Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Kan skaffe en utrolig fin 1998-model Skyline R34 GT-T for rundt 170.000kr, inkl. frakt, moms og levert i Drammen, Oslo eller Bergensområdet. Bilen er hvit, har fullt bodykit. Den har gått 90000km. Den har 5trinns manuell, og er selvfølgelig 2,5l turbo motor i den. Det står også 18" felger på den. For dere som er interessert er det bare å ta kontakt for flere bilder og mer info om bilen INKL.: - Morsomme situasjoner fordi du har rattet på høyre side Hvem vil ikke gå ut av bilen når det er bomstasjon, eller hoppe over og strekke seg grønn over til venstre siden? Eller hva med forbikjøringer, hvor du helst skal sjekke om det kommer noen biler eller ei, og da må sjekke dette på høyresiden av f.eks. lastebilen foran? *fun fun*
glennarl Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Skrevet Mai 1, 2008 Hvis ikke DU klare å kjøre en høyrestyrt bil så får det være ditt problem. Det er ikke opp til deg å avgjøre hva alle andre klarer. Det er som sagt tidligere, INGEN som tvinger dere å kjøpe en bil fra japan, men ett TILBUD til dere dersom dere hadde lyst å begynne med banekjøring eller drifting f.eks. Skjønner ikke hvorfor folk begynner å slenge drit og bli forbanna av den grunn. Det angår jo ikke dere hvis ikke dere er interessert!! Så hvis dere kan holde dere til tema så blir jeg takknemlig for det.
little_e Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Du kan jo prøve å selge den til Posten AB, www.posten.se. For å gjøre det enkelt for deg, har jeg vedlagt telefonnr til kundeservice; +46 8 23 22 21. Posten AB har jo brukt biler med høyreratt i årevis, og de går i de fleste tilfeller rett på fyllingen etter endt tjeneste, som er korrekt plass for riskokere. En annen ting jeg merket meg... har den virkelig bare 2.5 liters sylindervolum?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå