glennarl Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Skrevet Mai 1, 2008 Det der gidd jeg ikke svare på engang, bare hold dere til tema OM dere klarer. Herrgud. Finnes det ingen moderatører her som kan fjerne alle unødvendige poster som er utenfor tema?
anders87 Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Det er automatiske bomstasjoner (oslo hvertfall) så det er ikke noe problem.. ellers er det jo også noe som heter autopass Men, back to topic! Hva med Toyota Trueno AE86 da, ferdig drifterigga? Har alltid hatt lyst på en sånn bil, av en eller annen grunn Og en ca pris hvis du vet om noen interessante På forhånd takk Med vennlig hilsen Anders Ø
-Roger- Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Det der gidd jeg ikke svare på engang, bare hold dere til tema OM dere klarer. Herrgud.Finnes det ingen moderatører her som kan fjerne alle unødvendige poster som er utenfor tema? Det finnes nok moderatorer som kan fjerne slike innlegg, men er sikkert ikke så mye prioritert! Min mening er at ingen kan nekte deg å legge ut japsebiler for salg i et bmw forum så lenge det er under "Annet selges" MEN.. De som ofte holder seg på slike forum er litt over middels interresert og ville ikke hatt en japsebil for noe annet i verden, så jeg tror du bare må leve med at det blir litt "Drittslenging" Jeg hadde hvertfall regnet med det før jeg la ut annonsen!
Tsbusa Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Fy faen for noen idioter det er her inne. Hvem bruker du i Japan? Jeg har også en god kontakt der. Han driver Kamikaze Drive. Har selv planer om å ta inn lekebil. Skyline R33 GT-T tenkte jeg. Lykke til! (Tar du forresten betalt for denne tjenesten, eller gjør du det gratis?).
glennarl Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Skrevet Mai 4, 2008 Tar ikke betaling for det nei. Gjør det mest for gøy hvis noen hadde hatt lyst på en japsebil Hehe kjekt med lekebiler. Har selv 3 stk. En r32 gt-s, en r32 gt-r og en r33 gt-t. De to siste er på vei fra Japan, og skal selges om ikke så lenge =o) Har du tatt inn bil selv enda eller?
conan Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 Du kan jo prøve å selge den til Posten AB, www.posten.se. For å gjøre det enkelt for deg, har jeg vedlagt telefonnr til kundeservice; +46 8 23 22 21.Posten AB har jo brukt biler med høyreratt i årevis, og de går i de fleste tilfeller rett på fyllingen etter endt tjeneste, som er korrekt plass for riskokere. En annen ting jeg merket meg... har den virkelig bare 2.5 liters sylindervolum? Dette må være det dummeste svaret på innlegget her.. Omg azz. Kan da ikke sammenligne fete driftebiler med postmann pat bokser. Dessuten står du som eier av audi og ford.. Hallo FORD.... da kan jeg presisere at de såkaldte riskokerne drar fletta av den gamle engelske ozon killern din. Ja 2.5 liter med 500 hk orginalt, men nedtrimmet pga japse avgifter til 200++ hk. (husker ikke i farta) Har du forresten noen gang sett en skyline ? det er noen jævlig råe biler er nå min mening.. Er det noe japsene kan er det trimming.... Pris på noen fete silvia s15 som er drifte rigga da??
wagon Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 MEN.. De som ofte holder seg på slike forum er litt over middels interresert og ville ikke hatt en japsebil for noe annet i verden, så jeg tror du bare må leve med at det blir litt "Drittslenging" Jeg hadde hvertfall regnet med det før jeg la ut annonsen! Det finnes da mange som er interessert i andre biler enn BMW selv om de holder til her også, de fleste er vel på flere enn ett forum. Jeg er meget svak for BMW, men liker da andre merker også og kjøper/kjører litt av hvert. Sorry litt off topic men her måtte det ut.
-Roger- Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 MEN.. De som ofte holder seg på slike forum er litt over middels interresert og ville ikke hatt en japsebil for noe annet i verden, så jeg tror du bare må leve med at det blir litt "Drittslenging" Jeg hadde hvertfall regnet med det før jeg la ut annonsen! Det finnes da mange som er interessert i andre biler enn BMW selv om de holder til her også, de fleste er vel på flere enn ett forum. Jeg er meget svak for BMW, men liker da andre merker også og kjøper/kjører litt av hvert. Sorry litt off topic men her måtte det ut. Selvfølgelig er det mange her inne som kjører andre biler enn bmw... Jeg er også av den typen som ikke hater alle andre merker, men jeg er nok mest svak for bmw ja! Det jeg mener er at folk som er inne på et bmw, audi, eller hva det skulle nå være forum, Er litt over middels interresert og når du da legger ut salgsannonse av japsebiler på et bmw forum, ja så hadde hvertfall jeg regnet med å fått litt pepper! Men det er IKKE noe galt i å gjøre det han gjør så lenge han ligger den ut på "Annet selges"
Hyggmaister Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 Hvor mye koster det å bygge om fra høyre til venstreratta nå igjen? Skyline ER råe biler
glennarl Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Skrevet Mai 10, 2008 Conan: skal høre om pris så tar jeg kontakt med deg Hyggmaister: Har ikke peiling. Kommer vel an på hvor seriøst du skal ha det gjort osv. De fleste gjør det i Dubai mener jeg.
wagon Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 Conan: skal høre om pris så tar jeg kontakt med deg Hyggmaister: Har ikke peiling. Kommer vel an på hvor seriøst du skal ha det gjort osv. De fleste gjør det i Dubai mener jeg. Vet det er en del som gjør dette i polen. Kommer vel an på bil, men 30 laken + må man regne med.
300zx Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 Er ikke noe vits å bygge om til LHD. når man har kjørt noen mil så har man vennt seg til det problemer i bomringen løser man ved å bruke brekket,for så å rygge gjennom bommen har selv en RHD supra tt mk4,men det er bare en kosebil som ikke skal herjes med.
glennarl Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Skrevet Mai 18, 2008 hehe der har du det vettu! Problemer er til for å løses vettu (H)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå