16vTURBO Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 drifterigga ae86 kunne jeg gjerne tenkt meg info og pris på om du skaffer?
wagon Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Pris på WRX STi Type RA ? Andre imprezaer kan muligens også være av interesse.
glennarl Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Skrevet Desember 29, 2008 Grunnet kursen er det sinnsykt dyrt å importere fra japan akkurat nå. Da jeg kjøpte sist var 100 japanske yen under 5 kr, mens nå er de langt mer : http://www.kortogkontant.no/valutakurs- ... e-yen-jpy/ Derfor er det dyrt akkurat nå, så akkurat nå er det kanskje like rimelig å finne en bil i Norge med tanke på at frakt og moms kommer i tillegg også om du importerer. Men når kursen synker igjen så blir alt fort mye billigere igjen Hadde jeg imporert de bilene jeg gjorde for 1 år siden, i dag hadde det blitt 20-30 tusen dyrere nå, enn da. Sykt:S Deler er heller ikke noe problem å skaffe, men ville ventet å sett om kursen sank. Så lenge du ikke trenger noe med en gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå