Joatle Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Hei, har mistet nøkkelen til min BMW E34, har kun en dårlig reserve nøkkel igjen og så lurte jeg på hva jeg må gjøre for å få slipt opp en ny nøkkel eller bestillt ny nøkkel som er lik den jeg har fra før? Håper noen kan hjelpe
BMW 2002 Fredrik Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Bare å dra til din lokale BMW forhandler med vognkort og førerkort, så bestiller de en ny nøkkel til deg
Joatle Skrevet April 29, 2008 Forfatter Skrevet April 29, 2008 Ok Takk skal du ha Vet du forresten hva slike nøkkler ligger på?
-Roger- Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Vet ikke hva de skal ha til din bil, men til en e46 med fjernkontroll på nøkkelen skulle de ha ca 1750 kr...
Bonden Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Får bare håpe det ikke er byttet komplett låsesett før med anen kode en det BMW forhandlern har på data`n.
Joatle Skrevet April 29, 2008 Forfatter Skrevet April 29, 2008 -Roger- : okei, har ikke fjernkontroll jeg så slipper nok billigere unna enn det. Håper jeg Bonden: Sant det, får krysse fingrene
BMW 2002 Fredrik Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Siden du ikke har startsperre kan jeg umulig tenke meg at den koster noe mere enn et par hundrelapper Husker ikke hva jeg betalte på min is når jeg trengte ny..
Boddiz Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Kan ikke en vanlig "nøkkelsjappe" file en for deg? Det var det de sa på Bavaria da jeg skulle ha nøkkel til min. (e36)
BreitBau Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Eh?? Går ikke an å file nøkkelen til en E36? Se på den da? Må være avansert maskin hvertfall..
-Shark- Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Eh??Går ikke an å file nøkkelen til en E36? Se på den da? Må være avansert maskin hvertfall.. Faktisk så går dette. Bestillte nøkkelhode og emne- selve nøkklen og hode hvor bmw merke er. Da er den helt blank. Gikk til follo låsesmed- og fikk slit den lik som den andre- fungerer utmerket. Og det er slik det skal gjøres. Kosta med 250,- for en ny nøkkel, med endel rabatter dog.
AC Schnitzer Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Eh??Går ikke an å file nøkkelen til en E36? Se på den da? Må være avansert maskin hvertfall.. Faktisk så går dette. Bestillte nøkkelhode og emne- selve nøkklen og hode hvor bmw merke er. Da er den helt blank. Gikk til follo låsesmed- og fikk slit den lik som den andre- fungerer utmerket. Og det er slik det skal gjøres. Kosta med 250,- for en ny nøkkel, med endel rabatter dog. Var det nøkkel med fjernkontroll?
-Shark- Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Nei, det er nøkkel uten fjernkontroll og uten chip- altså startsperre. Selvfølgelig om du skal ha med chip og fjernkontroll må det kodes inn. Og da koster det mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå