Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Eg og må vel hiva meg på denne felleskjøringa dåkkas. Eg ska overnatte hos slektninger i Mysen, men e ikkje noe særlig kjent rundt om...

Det blir jo på feil side av fjorden :P . Men er jo mulig å ta Bastøferja (Horten-Moss) og møte på Kopstad, E-18 utenfor Horten. Annet alt. er å kjøre Oslofjord tunnelen, og hive deg med gjengen fra Drammen, som sikkert står klare ved 10 tiden på Kjellstad?

Men begge alt. er omveier, så du får tenke på det :wink: .

Må nok kjøre tidlig jeg så jeg og styret er klare. Skal begynne rigge alt imorgen. Men kl 10 var jo tidlig da. Begynner ikke før kl11 men vestfold gjengen har alltid vært godt ute i tid da så blir kansje galt bryte den iår :-) Men for de som ønsker fra Drammen kan slenge seg på ca kl10 da om de vil kjøre sammen med dere? Gamle Kjellstad bommen. Husk lav hastighet forbi da så folk kan henge seg på. :-)

Lav hastighet er ukjent begrep for Vestfold folket.

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Eg og må vel hiva meg på denne felleskjøringa dåkkas. Eg ska overnatte hos slektninger i Mysen, men e ikkje noe særlig kjent rundt om...

Det blir jo på feil side av fjorden :P . Men er jo mulig å ta Bastøferja (Horten-Moss) og møte på Kopstad, E-18 utenfor Horten. Annet alt. er å kjøre Oslofjord tunnelen, og hive deg med gjengen fra Drammen, som sikkert står klare ved 10 tiden på Kjellstad?

Men begge alt. er omveier, så du får tenke på det :wink: .

Må nok kjøre tidlig jeg så jeg og styret er klare. Skal begynne rigge alt imorgen. Men kl 10 var jo tidlig da. Begynner ikke før kl11 men vestfold gjengen har alltid vært godt ute i tid da så blir kansje galt bryte den iår :-) Men for de som ønsker fra Drammen kan slenge seg på ca kl10 da om de vil kjøre sammen med dere? Gamle Kjellstad bommen. Husk lav hastighet forbi da så folk kan henge seg på. :-)

Lav hastighet er ukjent begrep for Vestfold folket.

He he jeg vet defor jeg oppfordrer. Ga opp hjemmover fra Våler ifjor ;-)

Skrevet

hmm, ja ikke undervurder de gutta der. Bare et tips. De smiller rått så er de vekk, he he :-)

Skrevet

hehe.. jeg har klart og miste lappen før jeg. Og da gikk det fort, og har nok motor og holde følge med, så lenge de ikke drar M5'ene HEEELT ut og slikt. Har hatt min i 220, da var det jeg som trakk meg. Ikke bilen. Såh... Og ja, jeg liker og være tøff i trynet ;)

Skrevet

Har aldri vært noe problem inn til Oslo da dette er veier som er HEAVY patruljert av UP.

Er på veiene mot Våler det pleier gå unna.

Men ja, er da noen fine sletter på E18 også.

Bare holde et øye med speilet :)

Og yes, vi reiser FRA statoil og stopper ikke før vi er i Oslo.

Skrevet

må i år og seff! =) fikk begynt å dulle litt med bilen idag! oljeskift i morra! =)

så er den klar for søndagen :D

Skrevet
hehe.. jeg har klart og miste lappen før jeg. Og da gikk det fort, og har nok motor og holde følge med, så lenge de ikke drar M5'ene HEEELT ut og slikt. Har hatt min i 220, da var det jeg som trakk meg. Ikke bilen. Såh... Og ja, jeg liker og være tøff i trynet ;)

Flere ganger før ville ikke toppfarten på en 525ia vært nok... :lol:

Men det er viktig å presisere at det ikke bare er Vestfold-gjengen dette gjelder! Det har som regel vært Østfoldinger i tet - og som regel er det til/fra banekjøring på Vålerbanen og Rudskogen det er verst.

Jeg tviler på det skjer denne gangen, siden det er til Oslo.

Skrevet

Flere ganger før ville ikke toppfarten på en 525ia vært nok... :lol:

Men det er viktig å presisere at det ikke bare er Vestfold-gjengen dette gjelder! Det har som regel vært Østfoldinger i tet - og som regel er det til/fra banekjøring på Vålerbanen og Rudskogen det er verst.

Jeg tviler på det skjer denne gangen, siden det er til Oslo.

og det passer meg helt utmerket! =)

Skrevet

Vi er nok tre-fire 3 serier som står på KJellstad i morra. Jeg skal få låne meg en 335cda,hehe Er nok på Kjellstad klokka 10.00. Ikke ha 180km/t forbi da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...