Geir Anders Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Eg og må vel hiva meg på denne felleskjøringa dåkkas. Eg ska overnatte hos slektninger i Mysen, men e ikkje noe særlig kjent rundt om... Det blir jo på feil side av fjorden . Men er jo mulig å ta Bastøferja (Horten-Moss) og møte på Kopstad, E-18 utenfor Horten. Annet alt. er å kjøre Oslofjord tunnelen, og hive deg med gjengen fra Drammen, som sikkert står klare ved 10 tiden på Kjellstad? Men begge alt. er omveier, så du får tenke på det . Må nok kjøre tidlig jeg så jeg og styret er klare. Skal begynne rigge alt imorgen. Men kl 10 var jo tidlig da. Begynner ikke før kl11 men vestfold gjengen har alltid vært godt ute i tid da så blir kansje galt bryte den iår Men for de som ønsker fra Drammen kan slenge seg på ca kl10 da om de vil kjøre sammen med dere? Gamle Kjellstad bommen. Husk lav hastighet forbi da så folk kan henge seg på. Lav hastighet er ukjent begrep for Vestfold folket.
viplash Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Men vestfold gjengen møtes PÅ Statoil koppstad? Og kjører samlet der i fra? Og ikke bare sakte forbi og henge seg på?
Glenno Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Eg og må vel hiva meg på denne felleskjøringa dåkkas. Eg ska overnatte hos slektninger i Mysen, men e ikkje noe særlig kjent rundt om... Det blir jo på feil side av fjorden . Men er jo mulig å ta Bastøferja (Horten-Moss) og møte på Kopstad, E-18 utenfor Horten. Annet alt. er å kjøre Oslofjord tunnelen, og hive deg med gjengen fra Drammen, som sikkert står klare ved 10 tiden på Kjellstad? Men begge alt. er omveier, så du får tenke på det . Må nok kjøre tidlig jeg så jeg og styret er klare. Skal begynne rigge alt imorgen. Men kl 10 var jo tidlig da. Begynner ikke før kl11 men vestfold gjengen har alltid vært godt ute i tid da så blir kansje galt bryte den iår Men for de som ønsker fra Drammen kan slenge seg på ca kl10 da om de vil kjøre sammen med dere? Gamle Kjellstad bommen. Husk lav hastighet forbi da så folk kan henge seg på. Lav hastighet er ukjent begrep for Vestfold folket. He he jeg vet defor jeg oppfordrer. Ga opp hjemmover fra Våler ifjor
viplash Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Skal nok klare og henge på uansett hvor gale de blir på farten
Glenno Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 hmm, ja ikke undervurder de gutta der. Bare et tips. De smiller rått så er de vekk, he he
viplash Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 hehe.. jeg har klart og miste lappen før jeg. Og da gikk det fort, og har nok motor og holde følge med, så lenge de ikke drar M5'ene HEEELT ut og slikt. Har hatt min i 220, da var det jeg som trakk meg. Ikke bilen. Såh... Og ja, jeg liker og være tøff i trynet
Dr_S Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 Har aldri vært noe problem inn til Oslo da dette er veier som er HEAVY patruljert av UP. Er på veiene mot Våler det pleier gå unna. Men ja, er da noen fine sletter på E18 også. Bare holde et øye med speilet Og yes, vi reiser FRA statoil og stopper ikke før vi er i Oslo.
viplash Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Og, da er jeg PÅ koppstad klokken 09 det var?! Må jo det, men vi snakkes jo i morgen på Kepler tenker jeg. Bare ta meg godt i mot
2mMy Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 må i år og seff! =) fikk begynt å dulle litt med bilen idag! oljeskift i morra! =) så er den klar for søndagen
Gunnar Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 hehe.. jeg har klart og miste lappen før jeg. Og da gikk det fort, og har nok motor og holde følge med, så lenge de ikke drar M5'ene HEEELT ut og slikt. Har hatt min i 220, da var det jeg som trakk meg. Ikke bilen. Såh... Og ja, jeg liker og være tøff i trynet Flere ganger før ville ikke toppfarten på en 525ia vært nok... Men det er viktig å presisere at det ikke bare er Vestfold-gjengen dette gjelder! Det har som regel vært Østfoldinger i tet - og som regel er det til/fra banekjøring på Vålerbanen og Rudskogen det er verst. Jeg tviler på det skjer denne gangen, siden det er til Oslo.
2mMy Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 hehe.. jeg har klart og miste lappen før jeg. Og da gikk det fort, og har nok motor og holde følge med, så lenge de ikke drar M5'ene HEEELT ut og slikt. Har hatt min i 220, da var det jeg som trakk meg. Ikke bilen. Såh... Og ja, jeg liker og være tøff i trynet Flere ganger før ville ikke toppfarten på en 525ia vært nok... Men det er viktig å presisere at det ikke bare er Vestfold-gjengen dette gjelder! Det har som regel vært Østfoldinger i tet - og som regel er det til/fra banekjøring på Vålerbanen og Rudskogen det er verst. Jeg tviler på det skjer denne gangen, siden det er til Oslo. og det passer meg helt utmerket! =)
THE WOLF Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Vi er nok tre-fire 3 serier som står på KJellstad i morra. Jeg skal få låne meg en 335cda,hehe Er nok på Kjellstad klokka 10.00. Ikke ha 180km/t forbi da.
2mMy Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 tror nok det blir vanlig cruise fart i morra! ca 100-120km/t =)
THE WOLF Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Høres bra ut. Kan jeg få tlf til en her,så kan jeg sende en sms og høre om dere har kjørt forbi eller ikke når vi kommer dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå