astridflo Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 19" vurderes kjøpt. Innvendinger..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grape Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Ingen protest her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Når du spør, jeg liker dem ikke. Svært få biler passer felger med svart senter i det hele tatt hehe Men er jo din bil, så du bestemmer selvsagt selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Støtter Adi|oS sin uttallelse her. Svart KAN være tøft. Men i de fleste tilfeller blir det best med "vanlig" aluminium. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 litt enig... menliker da ikke de felgene, elelr merke zito så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 protest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Prøv med en svart felger så for du se selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 ALLE har jo Zito felgene..hvorfor?! Vært en idè å slenge ut sånn ca hva du må ut med for felgene med dekk, da kan begynne å vurdere. skal du betale 5 k for nytt sett med dekk er det jo greit, men snakker vi 10 + synes jeg det er et lass med andre felger osm er finere.. selv har jeg gullfarvet E46 med felger med sort senter, nydelig til den farven.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå