Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hyggelig tone du hadde i kveld da :)

Du kan få litt mer slitasje på opphengslageret og hardykoblingen. Om du ikke bommer totalt med skjøtinga er det nok ikke verdens undergang i praksis serru

Skrevet

Støtter Bimmerlars i denne her, mellomakslinger er ikke rakett forskning :wink:

Jeg har prød mye med mellom akslinger og ta de fra hverandre og sette de sammen igjen skaper særdeles lite problem, selv i 250km`t :lol:

Skrevet

Bimmerlars; Jeg snakker av erfaringer jeg har gjort meg. Ser ut til at det kan bli lite enighet om dette da jeg overhodet ikke akter og "gi meg" og fraråder på det sterkeste og skjøte mellomaksler som vilske uten og avbalansere det som en hel del.

Skrevet

Det er e godt , generalene er gentlemenn og skværer opp... hehehe....

Ja det er utrolig ka som går , teori og praksis har noen heftige fighter innimellom.

Har inntrykk av at Fliid har gode logiske argumenter mens bimmerlars har vært og prøvd i praksis og skrudd ihop noe som har funket.

Så min mening : har du litt peiling og forståelse så får du det til !

God natt og fortsatt god helg!

Skrevet

En ting er sikkert. monterer du en mellomaksling som det er kast i. risikerer du at boltene til hardykoblingen løsner! snakker om jævli erfaring her :P strammet de sist igår med sterkeste locktite, men løsner likavell. så må vel få bytte den snart

vis det er samme som på 3 serie. har 325 diff annen mellomaksling ( siste del med kardangen) og den må byttes vis du har 320 girkasse. den passer ikke på kardangen vis ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...