Bimmerlars Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Hyggelig tone du hadde i kveld da Du kan få litt mer slitasje på opphengslageret og hardykoblingen. Om du ikke bommer totalt med skjøtinga er det nok ikke verdens undergang i praksis serru
Fliid Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 En mellomaksel er ikke avbalansert del for del, men som en hel del (begge to sammen med andre ord).
Bimmerlars Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 En mellomaksel er ikke avbalansert del for del, men som en hel del (begge to sammen med andre ord). Ja, visste jeg ikke det?
Bimmerlars Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Fliid: grunnen til det er at jeg har prøvd det selv i praksis, noe tydeligvis ikke du har gjort
Ole@Automote Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Støtter Bimmerlars i denne her, mellomakslinger er ikke rakett forskning Jeg har prød mye med mellom akslinger og ta de fra hverandre og sette de sammen igjen skaper særdeles lite problem, selv i 250km`t
Fliid Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Bimmerlars; Jeg snakker av erfaringer jeg har gjort meg. Ser ut til at det kan bli lite enighet om dette da jeg overhodet ikke akter og "gi meg" og fraråder på det sterkeste og skjøte mellomaksler som vilske uten og avbalansere det som en hel del.
Bimmerlars Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Da lar vi det bli opptil hver enkelt å ta den avgjørelsen selv
Fliid Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Hehe, tror ingen har gått glipp av våre synspunkter på dette ivartfall : ) Så det er nok best og legge dette dødt nå ja: )
Bimmerlars Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Jepp Kommer ingen vei uansett! Forum er til for diskusjon og delte meninger
tinnsoldaten Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Det er e godt , generalene er gentlemenn og skværer opp... hehehe.... Ja det er utrolig ka som går , teori og praksis har noen heftige fighter innimellom. Har inntrykk av at Fliid har gode logiske argumenter mens bimmerlars har vært og prøvd i praksis og skrudd ihop noe som har funket. Så min mening : har du litt peiling og forståelse så får du det til ! God natt og fortsatt god helg!
Dirty Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 En ting er sikkert. monterer du en mellomaksling som det er kast i. risikerer du at boltene til hardykoblingen løsner! snakker om jævli erfaring her strammet de sist igår med sterkeste locktite, men løsner likavell. så må vel få bytte den snart vis det er samme som på 3 serie. har 325 diff annen mellomaksling ( siste del med kardangen) og den må byttes vis du har 320 girkasse. den passer ikke på kardangen vis ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå