|Ole| Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Kjøpte denne bilen midt sommers, viste seg å bli en fiasko. Blei sendt med båt fra Brønnøysund. Var en lovende bil lenge, men så når eg bygde turbo fant eg mykje rust. Blant anna så er omtrent heile hjulbua på førersida framme omtrent vekk rusta. Bilen har nokk vert krasja fra sida så dempar tårnet var 10cm skeivt, det fant eg ut når eg ikkje fekk på tårnstaget. Dette har eg nå trumfa på med tanke på sikkerhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Den va jo RÅ! Gratulera så masse me FET bil! Behandle den fint då! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 Den skal dulles med Kan eg love deg, Litt sånn lakk bobler å sånn som skal fikses først og fremst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 det e jo ein gammale bil, så et par småting må vel alltid regnes med. Litt mer fakta og bilder av bilen e alltid gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 Dette er en BMW E30 325, med chip, dvs nokken få hk ekstra og turtall sperre på 7000 istedenfor 6500... Har simons effekt anlegg, 17" brock b1 med 215/45 dekk, 40mm senka med 60mm gule koni bak og justerbare gule koni framme... Motoren er 90mod blokk med 86mod ledningsnett, skal hive i turbochip, større dyser, eit turbo kit fra ebay som eg testa på en 320 e30 no i vår, funka fett Gleder meg til å teste i denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato K Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Rå bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Flesk opp flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 Kjem når eg har fått vekk all rust og små feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jallisen Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Er bilen kjøpt på stord? syns å ha sett den gått her? Meget rå bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Kongebil... Meget pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Det blir turbo i denne da vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 Takker for alle gode tilbakemeldinger, og ja det blir turbo i denne etter kvart... Eg hadde nettop turbo i en 320, det var GØY! Så gleder meg til å få i denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 Denne bilen blir hardt å få heilt 100%. Men skal prøve..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Litt uflaks ja... Får jo bare håpe du får fikset dette, fordi du har jo en pen bil der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 10 cm skjeivt!?! Det er mye. Hvordan i alle dager var bilen å kjøre. Må jo være superåpenbart visuelt sett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå