anders87 Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Men det er bra, må ikke kjøre pene bilen i saltlake og snø vettu;) Ok, var nysgjerrig på hva en hardtop ligger på i pris shø.. Håhå, det kan kalles strekk ja Jepp, bodde på det røde hybelhuset 400m unna vålerbana;) Jepp, det som er planen! Datoen er satt til 16 mai, så skal gå akkurat.. Skal dit du og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 Jepp! Da ses vi der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Det gjør vi;) Du får se etter en rød/sort e46 coupe der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Dette var virkelig en fin Cab Absolutt ett riktig bytte av interiør, blei mye finere med sort Får legge ut flere bilder når du får montert styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Drit pen bil, og ikke dumt det bytte av interiøret heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2008 På tide med en liten update her.. Nå har jeg fått rotet meg til å sette på frontfanger, sideskjørt og noe annet småtteri... Bakfanger og angel eyes ligger i garasjen og venter på montering. Det som mangler nå før jeg føler bilen er tilnærmet komplett er speil, coilovers og eksos.. m-sport matter og ac schnitzer pedaler: interiør: hartge sideskjørt: kerscher m-line frontfanger: bakluke leppe har også blitt montert: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Dette gjorde bilen enda penere Hvordan bakfanger er det du har liggende da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2008 Takker Det er en m-sport bakfanger. Vil carbon diffuser bli bra tro? Er litt usikker på hva jeg skal velge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå