Erik E30 Einum Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Den lå til salgs i fjor også ja, da var det forrige eier som solgte den. Jeg kan skrive under på at denne bilen er 100% strøken, forrige eier var et petimeter uten sidestykke, og tannbørstevask av felger var en selvfølge der i gården. Finn-annonsen sier at bilen ikke har vært restaurert, og det er forsåvidt sant, men den er lakkert for noen år siden, for å få mer glans i lakken/penere farge. Selvsagt ble den lakkert i originalfargen, av forrige eier som jobber som lakkerer. Jeg er ikke i markedet for E30 M3, det var jeg heller ikke i fjor, men OM jeg hadde vært det så hadde denne stått SVÆRT høyt oppe på lista, selv om jeg ikke helt har sansen for det setetrekkmønsteret denne har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 sjekk motorrommet! og til og med verktøyer strøkent. sikker på at km stand ikke var 20 000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Denne var fin Men stusset litt over at der er EDC dempere på bilen. Det var da ikke standart på noen som helst E30 modell?? Var ikke klar over i det hele tatt at det fantes til E30. Veldig mulig at jeg er på bærtur, er ikke så godt kjent med E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Vidunderlig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg