KGB Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Kjøpte en 528i idag.. den ser slik ut.. trenger litt tips på hva som må gjøres med den for å få den fet! tenkte å lakke den i en annen farge osv. setter stor pris på litt dra hjelp her... bilen er litt sliten i lakken osv..
ingard Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 noen som har farge forslag? Svart! Det passer veldig bra. Og større hjul med litt klassisk look!
Morty999 Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 bbs RS felger finner ikke råere felger til e28.. kommer du med ett bra bud så kan du kanskje få kjøpe mine.. ellers få på m stylinga så får du en rå bmw.. jeg har også en motor ifra m535i.. som du kan få billig.. motor og girkasse kan du få for 5000.. kompl bolt on i bilen din med ledn nett og alt.. får du en kvikk e28..
destroyy Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Ganske ening med Morty999 her Men jeg ville gått for sølvfargen til bmw
KGB Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 ja jeg er mad på jakt etter m-teck styling! det må jeg bare ha! viss noen har et komplett et med alle luker osv. så er jeg int! senkesett osv. hvor får jeg handla det?? hvor mange hk er detr i disse 87mod 528i? og må jeg gjøre mye for å få rundt 200hk?
aslex Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 For å lage en billig tøff bil av denne så ville jeg amatør lakket den svart matt,( trenger ikke koste over 3000) å sette på noen ac snitcer 17" felger, lakke all krom i svart matt, kjøpe ett billig senke sett, og puttet i en 3,5 liter vist du vil ha en litt mer sprekere bil:P da får du en billig "herje" bil som ikke ser så verst ut heller;)
Morty999 Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 528 har vel 187hk? letteste er å hive inn en 3,5.. da har du 218 orginalt.. og MYE mer moment.. jeg har en bakfanger til m535i.. men den er litt bulkette.. den kan du få billig
KGB Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 Nei jeg skal kjøre stilen på denne bilen her den har hadt en eier til nå.. skal gjøre den ordentig og ikke noe amatør greier her i gården nei.. det verste jeg kan gjøre med den er å omlakere den til rød eller svart.. tenker mer på å ha den svart med krome lister senke den og hive på bbs felger.. det er synd å ødelegge en så strøken bil egentlig!
Morty999 Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 trenger ikke ødelegge en bil ved å byttre motor, m styling osv.. du kan totalt forandre bilen ja.. men trenge rikke ødelegge den for det si ifra om du er intr i noe deler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå