tmp Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Min bror lånte bilen min en tur, da det ulyksalige hendte. En kar tok en ulovlig usving i veien, og kjørte rett i bilsida mi. Det gikk smått, og takket være raskt og bra reaksjon fra broder`n, fikk jeg smellen i sida, ikke i fronten. Bilen blei taksert i dag, og skadene er på minst 80000,-.... Skal si jeg har være redd at den skal bli vrak!!! Er en 97 528iat, men, det er jo ikke BARE det!!! Er jo tross alt bilen mon, og som folk flest her inne, er det ikke BARE en bil. Bilen var supestrøken, om jeg tør si det selv..... skal legge inn noen bilder iløpet av kvelden jeg.... Nå venter noen uker på ett rekreasjonshjem for skadde bilen på flisa, så får vi håpe att min kjære bimmer kommer seg ifra skaden. like fin som før... Er jo lov å håpe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Kjipt Enda gått det ikke var din (eller broren din) sin feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Er nok ikke umulig at denne bilen blir vraket nei. 80 tusen i forhold til det man betaler for en "ny", og det er ikke sååå ekstremt mye forskjell i pris. Men får jo håpe for din del at det går bra så du får bilen fikset om du ønsker det. Håper forresten det gikk bra med bror din og fører av andre bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet April 30, 2008 Forfatter Share Skrevet April 30, 2008 gikk bra med begge førere, det gikk ganske sakte heldigvis. Bilen blei nylakkert ifjor, så håper verkstedet fikser lakken, slik at den ikke får noe fargeforkjell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet April 30, 2008 Forfatter Share Skrevet April 30, 2008 ett før og nå bilde..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Så surt! Håper den kan bli fiksa da. Skal krysse fingrene for deg eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet April 30, 2008 Forfatter Share Skrevet April 30, 2008 Takker for det:) Han kar`n på verkstedet, overtalte forsikringa til å rette den opp.. Blir nye felger også... To blei skada, og da legger jeg i litt selv, og bestilte meg 4 nye mono flx black idag jeg, i 19"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Så fett. Da va vel dagen redda tenker eg. Bilder av felgene som e bestilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet April 30, 2008 Forfatter Share Skrevet April 30, 2008 http://felgimport.no/default.asp?page=p ... sp&prodno=\Felger\MOMO\fxl-one%20black%20.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet April 30, 2008 Forfatter Share Skrevet April 30, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Dei va jo SNOP. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Auda! Dette var skikkelig kjedelig. Enda godt du slapp å få bilen kondemnert. Skjedde i k-gata el? At det ikke skjer fler ulykker på "snuplassen" der er et under, folk svinger uten å se hele tida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Kjipern TM. Får håpe du får hell i uhellet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 Auda! Dette var skikkelig kjedelig. Enda godt du slapp å få bilen kondemnert.Skjedde i k-gata el? At det ikke skjer fler ulykker på "snuplassen" der er et under, folk svinger uten å se hele tida. Det skjedde nede ved stasjonen, en kar kjørte inn på busslomma, og snudde, da broder`n kom med skuta... Ganske sure greier!! Men, nå er deler bestilt, og håpet om at den blir like bra som før, er her enda. Så diffen bra ut, oddis?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 Huff, begynner få abstinenser nå. 17.mai næremer seg, og bilen er langt ifra klar. Har leiebil om dagen, suzuki ignis... herregud, tenke seg kjøre den 17.mai a gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå