Morten1989 Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Fikk vognkortet på caben her en dag, og ser at den er registert som 5 seter Hva skjer hvis jeg har 5 stykk i bilen og blir stoppa? Det er jo ikke belter til mere enn to stk i baksetet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Er vel ikke no særlig å sitte i midten i baksetet heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet April 30, 2008 Forfatter Share Skrevet April 30, 2008 hehe, nei Men synes det var rart. De kan ikke si noe når det står 5 sitteplasser i bilen på vognkortet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Forsåvidt ikke. Har aldri sett etter i cab'n min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 blir jo bot uten belte uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Min e30 M3 er også regget for 5 stk i vognkorte men bilen er bare produsert for 4 og det er bare 4 seler. i E30 M3 så er det jo kunn sitte plass til 2 bak følge åssen sete er laget og BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Da kan du vel faktisk bare fikse til et bilde, så kan du med loven i bakhold helt greit sette en liten eskimo i midten bak og råne av gårde med full cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 blir jo bot uten belte uansett... Nei ikkje hvis bilen e sånn originalt trudde eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 blir jo bot uten belte uansett... Men bilen er jo regga som 5 seter, og når bilen ikke er produsert med 3 setebelter i baksetet, men bare to. Skal jo ikke jeg få bot fårr dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Spesielt, men tror ikke det er lovlig å kjøre uten sikkerthetssele likevel.. ;em amer ikke altså.. Derimot, om bilen er regisrert for 4, slik min 325 er.. Men allikvel har sikkerthetsseler for 5, så er det lovlig å kjøre med en ekstra i baksetet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 blir jo bot uten belte uansett... Så lenge bilen ikke er produsert med setebelter i midten orginalt, men det er en sitteplass der så sitter du lovlig der uten belte. Mange veteranbiler og litt eldre lastebiler f.eks. som ikke har bilbelte. Kan jo ikke kreve at du skal bruke belte når det ikke eksisterer i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Hmm merkelig, vil nok tro at det blir problemer med å slippe gjennom politiet uansett hvis du har 3 stk bak og blir stoppet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 blir jo bot uten belte uansett... Så lenge bilen ikke er produsert med setebelter i midten orginalt, men det er en sitteplass der så sitter du lovlig der uten belte. Mange veteranbiler og litt eldre lastebiler f.eks. som ikke har bilbelte. Kan jo ikke kreve at du skal bruke belte når det ikke eksisterer i bilen Nei, er akkurat det jeg mener og, Så lenge det ikke er i bilen orginalt, så kan de ikke kreve det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Hmm merkelig, vil nok tro at det blir problemer med å slippe gjennom politiet uansett hvis du har 3 stk bak og blir stoppet.. Hva politiet håndhever blir jo noe helt annet. De tror jo de har rett og gjør som de vil, men da er det bare å sette seg på bakbeina!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Hmm merkelig, vil nok tro at det blir problemer med å slippe gjennom politiet uansett hvis du har 3 stk bak og blir stoppet.. Hva politiet håndhever blir jo noe helt annet. De tror jo de har rett og gjør som de vil, men da er det bare å sette seg på bakbeina!.. Noe som oftest ender med politiet gir seg, men tar deg på felger og dekk, senking som ikke står i vognkortet, tåkelysbruk, toning av fremrutene osv.. Spiller du på lag bryr de seg aldri mer med deg.. Er du tøff i trynet kan du være sikker på de igjen på en teknisk kontroll "tilfeldigvis" akkurat der du er, akkurat en dag du er ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå