Ingebrigtsen Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Blei stoppa i teknisk kontroll i dag og fikk mangellapp på xenon(Manglet lyktespyler og automatisk justering) og for bred dimensjon på felgene.. Jeg har rondell 58 17x8,5" med 235/45" dekk foran og 17x10" med 255/35 bak.. Bilen må forevises innen en mnd på vegstasjon med utbedret feil og dokumentasjon på felgene.. Noen som har TUV papirer på de aktuelle felgene? Eller finnes det i det hele tatt egentlig? Eventuelt hvor kan man få tak i det? Betaler gjerne litt for å få låne TUV papirer
Sir Hofstad Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 GS selger ikke Rondell. Var en på forumet som laut scanna dokumenter for ca 1 år siden.
Ingebrigtsen Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 GS selger ikke Rondell.Var en på forumet som laut scanna dokumenter for ca 1 år siden. Oki, takk. Får prøve å leite litt da
Steffan C Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Nordisk Felgimport selger Rondell. Send en e-post så får du kansje napp .
Glenno Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 GS selger ikke Rondell.Var en på forumet som laut scanna dokumenter for ca 1 år siden. Hva er det gs selger på kampanje nå da? Kompis av meg som kjøpte rondel 58, 235 40 18" 265 35 19" der for 14 dager side jo./?
Ingebrigtsen Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Skrevet Mai 1, 2008 Nordisk Felgimport selger Rondell. Send en e-post så får du kansje napp .Jeg har vært i kontakt med Toro og han hadde visst TUV papirer liggende på data'n.. Så jeg får se om jeg kan bruke dem da, ellers så får jeg høre med nordisk felgimport Men er det egentlig noen som har fått godkjent den felgkombinasjonen eller? Tenker da på forskjellig bredde foran og bak.. Kanskje jeg bare skal sette på de piggfrie vinterdekkene når jeg skal vise den.. Noen som har noe tips og råd?
Ingebrigtsen Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Skrevet Mai 1, 2008 Ser at schmiedmann også selger sånne rondell 58 felgpakker med forskjellig størrelse foran og bak..
Glenno Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Jeg fikk iallfall med meg tuv papirer på mine felger fra gs. Om de blir godkjent er jeg usikker på med forsjellig dim foran og bak, men står jo tuv at det skal være greit da. Får bare ha et sett orginale liggende skulle det bli noe krøll vel.
Ingebrigtsen Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Skrevet Mai 1, 2008 Du har ikke lyst til å leie bort de orginale TUV papirene dine du da Glenno? Så får du dem tilbake i nystrøket stand når jeg er ferdig
Glenno Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 He he , har helt annen dim en dine jokkalin. Det koster ikke noe prøve ringe gs heller da. Mulig du kan få en bekreftelse fra bmw norge om at denne dimmensjonen er godkjent.
Sir Hofstad Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 GS selger ikke Rondell.Var en på forumet som laut scanna dokumenter for ca 1 år siden. Hva er det gs selger på kampanje nå da? Kompis av meg som kjøpte rondel 58, 235 40 18" 265 35 19" der for 14 dager side jo./? Var Toro om hadde TUV ja. Mulig GS har orginale Rondell denne sesongen, men tidligere har de solgt D58 kopifelger slik jeg har selv. De har sterk legering og tåler mye, men er altså ikke Rondell. Om BT ser forskjell skal jeg ikke uttale meg om...
Glenno Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Okej J. Hofstad. Mulig slik du sier. Men kan enn finne ut om de er kopie eller orginale på noe vis uten ta legerings prøve?
Sir Hofstad Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 D58 har ikke Rondell merket, kun D58 preget på bakiden.
Ingebrigtsen Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Skrevet Mai 1, 2008 He he , har helt annen dim en dine jokkalin.Det koster ikke noe prøve ringe gs heller da. Mulig du kan få en bekreftelse fra bmw norge om at denne dimmensjonen er godkjent. Oki, ja da er det jo døfødt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå