conan Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Har en m20b25 og når jeg gir på dør motoren ut, dette er akkurat som om den er tom for bensin. Virker som det er ved harde gasspådrag el når turtallet er litt oppe. Da må jeg bare slippe opp gassen helt og begynne på nytt. noen som har en formaning om dette?? Veldig irriterende ved forbikjøringer og akselerasjon på motorvei.
bmwomar Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Hadde noe lignende på min 325ix, da var det bensinfilteret som var fullt av gørr. Måtte skiftes
-Roger- Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Jepp.. jeg har hatt samme problem! da også bensinilteret! I tillegg var det hull i påfyllingsrøret til bensintanken så tanken fylte seg med drit! filteret og bensinpumpen røk med en gang!
conan Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Skrevet Mai 2, 2008 Bensinfilteret er det runde store tuben på sia av motoren. kan jeg bruke vanlig filter der tro??
icc Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Du må ha bensinfilter, ikke prøv deg med noe annet hvis du er glad i bilen din. Rundt sak, ca. like stor som oljefiltret, går en slange inn og en ut til rail.
conan Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Skrevet Mai 2, 2008 Ja, men må jeg ha en sånn stor? Kan jeg ikke bruke vanelig lite filter da, har flere sånne liggenes vett
Ryan Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 skjekk plugger og bensinfilter, kan godt være filteret. jeg hadde samme problem med en annen bil og der var det puggane
conan Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 Da er det bytta filter med et like stort og nye plugger. Men driten fortsetter og kødde. Flere ideer der ute?
conan Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Skrevet Juni 6, 2008 Hmm, kan det være at reima er 1 tann feil? For byttet toppen på bilen for en stund siden ,dvs rett før dette begynte. Virker som den kommer kun når pedalen blir pressa i bunn, for funker fint ved pent gasspådrag, Oxo går bilen på 500 omd på tomgang, det gjorde den heller ikke før toppbyttet. Hjeeelp...
Frode_E30 Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Kan hende pumpa di er dårlig. Da er det ikke sikkert den leverer skikkelig. Du kan sette på et bensintrykkmanometer for å sjekke det. Bare legg den under vindusviskeren og prøv.
MpA Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 jeg vedder faktisk 1000 lapp på at det er coil, det er enn av coilene dine, hadde akkurat samme problem på min, byttet bensin pumpe bensinfilter plugger kamakselføler veiakselgiver hjerne luftmengdemåler slanger vakumslanger +++ til slutt prøvde jeg og bytte coil NR 1, da var alt i orden, ikkje hat problemer siden og det er 1 månedsiden, det funker og med coiler fra m50b20 motorer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå