Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en m20b25 og når jeg gir på dør motoren ut, dette er akkurat som om den er tom for bensin. Virker som det er ved harde gasspådrag el når turtallet er litt oppe. Da må jeg bare slippe opp gassen helt og begynne på nytt. noen som har en formaning om dette?? Veldig irriterende ved forbikjøringer og akselerasjon på motorvei.

Skrevet

Jepp.. jeg har hatt samme problem! da også bensinilteret!

I tillegg var det hull i påfyllingsrøret til bensintanken så tanken fylte seg med drit! filteret og bensinpumpen røk med en gang!

Skrevet

Du må ha bensinfilter, ikke prøv deg med noe annet hvis du er glad i bilen din. Rundt sak, ca. like stor som oljefiltret, går en slange inn og en ut til rail.

Skrevet

skjekk plugger og bensinfilter, kan godt være filteret. jeg hadde samme problem med en annen bil og der var det puggane

• 5 weeks later...
Skrevet

Hmm, kan det være at reima er 1 tann feil? For byttet toppen på bilen for en stund siden ,dvs rett før dette begynte. Virker som den kommer kun når pedalen blir pressa i bunn, for funker fint ved pent gasspådrag, Oxo går bilen på 500 omd på tomgang, det gjorde den heller ikke før toppbyttet. Hjeeelp...

Skrevet

Kan hende pumpa di er dårlig. Da er det ikke sikkert den leverer skikkelig. Du kan sette på et bensintrykkmanometer for å sjekke det.

Bare legg den under vindusviskeren og prøv.

Skrevet

jeg vedder faktisk 1000 lapp på at det er coil, det er enn av coilene dine, hadde akkurat samme problem på min, byttet bensin pumpe bensinfilter plugger kamakselføler veiakselgiver hjerne luftmengdemåler slanger vakumslanger +++ til slutt prøvde jeg og bytte coil NR 1, da var alt i orden, ikkje hat problemer siden og det er 1 månedsiden, det funker og med coiler fra m50b20 motorer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...