ChrZZ Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Selger et par Bimmian Xenesis Tru-Match HB4-pærer Disse er uåpnet og klare til å døttes inn i grøftelyktene på bl.a. E46-er. Disse gir et veldig fint og "hvitt" lys som matcher fin fint hvis man har xenon fra før av i nærlys. Pærene blir riktignok ikke 100% hvite, for dette er meget vanskelig å la seg gjøre grunnet begrensningene til vanlige pærer, kontra ekte xenon. Sokkelen heter HB4 eller 9006 (kjært barn, har mange navn ) For dem som er litt ukjent med sokler, så ser dem slik ut (illustrasjonspære): Her er noen bilder ifra Bimmian med folk som har disse pærene montert: Her kan dere se hvor mye det koster per dags dato å kjøpe disse hos Bimmian: Norsk pris: ~390,- Tenker meg rundt 350,- for disse, inkl frakt? Dette er da ved forskuddsbetaling. Noen som er interessert? MER INFO: http://www.bimmian.com/XEN/46/1 -- Grunnen til at jeg selger dem, er fordi jeg snublet over et xenon-kit til grøftelyktene, så trenger derfor ikke disse. Er ikke montert, eller åpnet.
Anbefalte innlegg