Hanzo/// Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Jeg har en helt ny dtm potte liggende om du eller noen andre vil ha den. Har ikke lagt den ut for salg, men gjør det sikkert snart.. Send meg en pm så blir vi sikkert enige.
LianLi Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 DTM er 200 000 ganger styggere enn en dobbel med rett stuss : / e36 325 med DTM er det værste jeg ser
Spiritus Sancti Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 DTM er 200 000 ganger styggere enn en dobbel med rett stuss : /e36 325 med DTM er det værste jeg ser Èn ting. Hvorfor ikke e36 generelt? Kun 325?
LianLi Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Jo, e36 generelt også, men de fleste ungdommer som kjøper seg 325 slenger på DTM potte, er en del av de på finn/autodb også.
-Anders- Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Neinei, det er bare 325 som ser dust ut med dtm. 318is ser faktisk ganske bra ut! For å være seriøs da. Dtm stuss trenger ikke å se så ille ut, ikke gjør det det heller spør du meg. Er værre med alt annet dill og jalla dall som blir kasta på biler nå om dagen. Chrome felger blandt annet. Og for å ikke glemme all stygg styling folk setter på bmw`ene sine.
Henrik... Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 ser ikke noe dustere ut nå enn den gangen folk hadde dilla på å sette det på, det er bare fordi folk er lei...men anyways...må jo ha doble skjønner jeg, så driter nesten i om det er DTM eller ikke...singelpotte på BMW går jo ikke ann
knut_olestad Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Hello kitty potta må jo være en vinner Kombinert med disse felgene: http://www.ronalusa.com/wheels/archive/bear.html
MGR Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 men ingen som svarer på det han spørr om? hmm, selges jo rundt om kring på forskjellige shapper som selger styling da.. men kommer ikke på noen i farta som har noe serlig bra utvalg.. men de har jo på Torshov da:P
maurtin Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 www.gsbildeler.no www.schmiedmann.no www.koed.dk mekonomen, bilextra
Bmweee Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Brukte posten da eg selv skal ha dtm potter på e30.. MEN en ting er sikkert, dtm potter, er og vil alltid bli klassiker på e30 med rett stuket, sånne ting blir verken UT eller IN, mener eg da;) Fint me di linkene maurtin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå