marius-82 Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Skal flytte til molde nå 3.mai så jeg lurer da på om det er noen i Molde som er på bimmers. Er det noe miljø for bilskruing? hadde da kunne tenkt meg å være med der da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Er et stort BMW miljø i Molde vel? Mange som holder til på Hjelset tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius-82 Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 ja mener det er stort miljø der. Men en må bare få en fot innenfor Må bare invitere meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Du kan jo ta turen på bmwccn treffet i ålesund den 4. Mai, så møter du sikkert noen moldenserre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Ja, sleng deg med ferga over på treff. Bruker å komme en gjeng herifra. Men snakket med Pitstop i går. Hørtes ikke ut som prosjektgjengen fra Hjelset tok turen i år pga mangel på biler. Men jeg har en plan om å ta meg en tur iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius-82 Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 ja kanskje d blir en tur da, men jeg holder på å flytte og greier. Jeg kommer til molde imorgen og da blir det fult kjør hele dagen. Så jeg får se hva det blir til Men det er topp at dere sier ifra, blir med neste gang ihvertfall når noe skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Jeg er fra molde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Molde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius-82 Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 Ja da blir d mange å skru sammen med her da Skulle hatt litt plass og hjelp til å montere turbo på min bil. Har alt jeg trenger men mangler noe kunskap+plass. (Ps kommer ikke til å svare på noen dager pga flytting) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 du kan jo prøve og komme deg inn sammen med csiturbo eller runar som han heter. der er det jo turbo og bmw som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Jeg bor ikke på Molde men over fjorden... Her er det også ett greit BMW-miljø... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 I E FRA MOLDE, Å I E IKKJE SUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Er jo også et forholdsvis bra BMW i Rauma også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Molde her og gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 er et greit bilmiljø i molde ja:) e der hver helg å cruisa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå