Gå til innhold

Min 330d M Sport, 2004 mod.

Share

Anbefalte innlegg

Etter å ha lidd meg igjennom over 2 mnd. uten en E46 er endelig ventetiden over (Valgte å selge før kjøp av ny).

Det var vanskelig å finne akkurat det jeg ønsket men denne er ganske nært slik jeg ville ha den.

Jeg har ikke fått tatt bilder enda, men her er fra annonsen.

v67pwso5jr1ahems00zu.jpg

2004 330d sedan M-sport

km 74000

Safirsort metallic

Nappaskinn Exclusive beige/gult

Premium Selection bil.

Utstyr:

Navigationssystem Professional, Sportsseter i skinn, DSC, Klimaautomatikk, El. Glassoltak,

CD-veksler, Xenon, BMW alarm, Varme i seter, PDC, skisekk, Sportsunderstell, 18” M Alu,

El. Ruter forran/bak, Regnsensor, Comfort pakke, Edition sport, TV-funksjon, Kjørekomputer,

Hvite lamper, Multifunksjonsratt, Lyktespyler, CD-veksler, Hifi Harman/Kardon høyttalere,

Aut. Blendbart innerspeil, Armlene forran, Airbag bak, Høyglans shadowline, Alu black cube lister,

Velour matter, El. Solgardin bak, Klimaautomatikk.

Planer:

Nytt interiør i sort skinn

Eksos

Silver Vision pærer

Lakkbehandling

M3 speil

Børstet alu. interiør

FirmWare oppdatering

Nye kart for Navigasjon

Kanskje litt senking med tiden

Nye felger

Flere bilder kommer etterhvert.

Bilen går fort...

doG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med det som ser ut som en digg bil, send meg en pm om hvilken pris du kunne tenke deg for setene om du skal vurdere å selge :)

Setene skal ikke byttes, kun trekkes om.

Men de hadde vel uansett ikke passet en coupe hvis det er den du skulle hatt de til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med det som ser ut som en digg bil, send meg en pm om hvilken pris du kunne tenke deg for setene om du skal vurdere å selge :)

Setene skal ikke byttes, kun trekkes om.

Men de hadde vel uansett ikke passet en coupe hvis det er den du skulle hatt de til.

hvorfor skal du trekke om det tøffeste interiøret som finns? kan ikke vi heller bytte interør da? :P har et sort Alcantara interiør(induvidual intr.) fra en 2004 320d du kan få i bytte 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skal du trekke om det tøffeste interiøret som finns? kan ikke vi heller bytte interør da? :P har et sort Alcantara interiør(induvidual intr.) fra en 2004 320d du kan få i bytte 8)

hehe, ja kanskje det, jeg kan jo bare trekke om alcantaraen så får du nytt interiør. Har du airbag bak og ekstra høytalere i alle dører?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil med rett motor/girkasse kombinasjon. De aller fleste 330d er vell levert med gubbe-girkasse :P

Ja, det var ikke så lett å finne riktig kombinasjon farge/gir/motor/interiør/utstyr/km. Fikk også inntrykk av at de med automatkasse var bedre utstyrt. De hadde vel bedre råd du gubbene som valgte automat når bilen var ny ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...