doG Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Etter å ha lidd meg igjennom over 2 mnd. uten en E46 er endelig ventetiden over (Valgte å selge før kjøp av ny). Det var vanskelig å finne akkurat det jeg ønsket men denne er ganske nært slik jeg ville ha den. Jeg har ikke fått tatt bilder enda, men her er fra annonsen. 2004 330d sedan M-sport km 74000 Safirsort metallic Nappaskinn Exclusive beige/gult Premium Selection bil. Utstyr: Navigationssystem Professional, Sportsseter i skinn, DSC, Klimaautomatikk, El. Glassoltak, CD-veksler, Xenon, BMW alarm, Varme i seter, PDC, skisekk, Sportsunderstell, 18” M Alu, El. Ruter forran/bak, Regnsensor, Comfort pakke, Edition sport, TV-funksjon, Kjørekomputer, Hvite lamper, Multifunksjonsratt, Lyktespyler, CD-veksler, Hifi Harman/Kardon høyttalere, Aut. Blendbart innerspeil, Armlene forran, Airbag bak, Høyglans shadowline, Alu black cube lister, Velour matter, El. Solgardin bak, Klimaautomatikk. Planer: Nytt interiør i sort skinn Eksos Silver Vision pærer Lakkbehandling M3 speil Børstet alu. interiør FirmWare oppdatering Nye kart for Navigasjon Kanskje litt senking med tiden Nye felger Flere bilder kommer etterhvert. Bilen går fort... doG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Fin bil med en deilig motor! Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Gratulerer med det som ser ut som en digg bil, send meg en pm om hvilken pris du kunne tenke deg for setene om du skal vurdere å selge Hadde ikke vert dumt å få byttet ut soffikkesportsetene Og få tatt bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Oi, denne var flott, gratulerer! Men syns ikke du skal bytte innredning, flott kombinasjon syns jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Flott bil, men hvorfor bytte til den kjedeligste interiørfargen som finnes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 Gratulerer med det som ser ut som en digg bil, send meg en pm om hvilken pris du kunne tenke deg for setene om du skal vurdere å selge Setene skal ikke byttes, kun trekkes om. Men de hadde vel uansett ikke passet en coupe hvis det er den du skulle hatt de til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 Gratulerer med det som ser ut som en digg bil, send meg en pm om hvilken pris du kunne tenke deg for setene om du skal vurdere å selge Setene skal ikke byttes, kun trekkes om. Men de hadde vel uansett ikke passet en coupe hvis det er den du skulle hatt de til. hvorfor skal du trekke om det tøffeste interiøret som finns? kan ikke vi heller bytte interør da? har et sort Alcantara interiør(induvidual intr.) fra en 2004 320d du kan få i bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Stig Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 Flott bil med rett motor/girkasse kombinasjon. De aller fleste 330d er vell levert med gubbe-girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 Gratulerer med en meget fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 Kjempe flott bil da! Stilig interiør:) Ikke bytt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 hvorfor skal du trekke om det tøffeste interiøret som finns? kan ikke vi heller bytte interør da? har et sort Alcantara interiør(induvidual intr.) fra en 2004 320d du kan få i bytte hehe, ja kanskje det, jeg kan jo bare trekke om alcantaraen så får du nytt interiør. Har du airbag bak og ekstra høytalere i alle dører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 Flott bil med rett motor/girkasse kombinasjon. De aller fleste 330d er vell levert med gubbe-girkasse Ja, det var ikke så lett å finne riktig kombinasjon farge/gir/motor/interiør/utstyr/km. Fikk også inntrykk av at de med automatkasse var bedre utstyrt. De hadde vel bedre råd du gubbene som valgte automat når bilen var ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 Moroa har startet, første lille mod på plass. Silver Vision Pærer Godt å få bruke penger på bil igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Nydelig bil.. En sånn kunne jeg tenkt meg selv;) Syntes innteriøret var fint jeg, litt annet enn alt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå