LianLi Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Mener dette er en fin farge: Sliter med å holde skille på alle de blåfargene, noen som vet?
lurzrn Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Skrevet Mai 4, 2008 Sånn er min lakkert nå hvertfall det var jo litt tøft:-) flere bilder? Hvordan blir den bak? Må man vente lenge etter lakking for å våtlipe for ekstra klarlakk?
anders87 Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Dårlig fargegjengivelse på det siste bildet, men er litt effekt i rød lakken også.. Er ikke helt sikker, men bør vel stå rundt et døgn før man begynner.. Ikke jeg som har lakkert
lurzrn Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Skrevet Mai 4, 2008 Dårlig fargegjengivelse på det siste bildet, men er litt effekt i rød lakken også.. Er ikke helt sikker, men bør vel stå rundt et døgn før man begynner.. Ikke jeg som har lakkert Ser jo veldig bra ut:-)har du lakket på stripen elr?
Thomaz Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Så du liker altså hellrot fargen Thomaz?Ne-ei.. Hehe ja har litt sansen for den Men det å finne en farge er ikke lett.. Men jeg ville gått for no som ikke er så vanlig ihvertfall
anders87 Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Ser jo veldig bra ut:-)har du lakket på stripen elr? Takker ^^, Lakkert en tynn stripe rundt hele ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå