MrBimmer Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Har du bilder?? er litt interessert muligens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2008 Ja. skal legge ut noen bilder litt senere. Kan også bytte i ein anna bil. denne bilen er ein 89mod som er gokjent uten katalysator. står i vongkorte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 oki;) Har da en e34 530i, med 3.5 motor som eg lure på å selge eller bytte bort til fordel for e30, så vissst det er interessant så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 Kunne tenkt meg noen bilder jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2008 Er på jobb sjø så det må bli litt sene men skal legge inn bilde så for eg har tia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Når er du hjemme fra sjøen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 18-20 mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 du må få ut noen bilder snart iallefall;) ER rimelig kjapp med handel visst du skal selges.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Kommer flere bilder. Dise bildene er tatt for ei lita stund siden. bilen er mer komplet nå en på bilde. Men riger infinity leppa og sota de lyktene er ikkje monter og ikkje kistene rundt om. Men der er fort jort å gjøre. Kommer nyere og flere bilder. Må bare få di inn på pc. Plust at noen av di nyeste bildene liger på pc hjeme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Litt flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 er bilen ferdig montert nå? Er meeget interessert visst du skal selge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 Det som står i gjen er. Hatthylle. Bakkpote. Bakfangeren (den er på 10 cek). Shadowline listene. di tar kanjse 5 min å sette på. Lyktene foran (sota de) 5 min. Så er det front leppa. den tar litt tid. Ellers så mener eg alt er montert. Det er bare hatthyla som mangler invendig. Ellers ser du ka som mangler på di 2 nederste bilda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Oki;) Desverre så har eg nå kjøpt meg e30.. Fikk fatt i en original m-tech;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Hvilke modell er motor og gir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg