Mons1 Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 I vinter var det en artikkel i media om at det kan oppstå fjøslukt fra klima/Aircon i biler. Nå vet jeg hva dem mener! Nå når finværet kom, så tok jeg meg friheten å slå på klimaen. Overnatten oppsto det en skikkelig fjøslukt i klimaen. Jeg trodde dette ikke oppsto hvis man har pollenfilter montert og min er nettopp byttet på Storservice! Hvordan blir man kvitt denne fjøslukten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Du trenger å få renset klima anlegget dette gjøres av di fleste verksteder (eller selv) det sprayes desinfeksjonsspay inn på kjøledelen (registeret)inne i bilen som dreper di bakteriene som gror der dette fjerner lukta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Du må nok berre ha ein liten desinfisering av klimaanlegget Dei fleste verkstader utfører dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Har vel hatt tendensen selv ja... noen som vet hvor man kjøper antibiotika til anlegget ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinky Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Er det helsefare forbundet med disse bakteriene ? Kan det vere snakk om den farlige som blir funnet i andre kjøleanlegg ved dårlig vedlikehold / renhold ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Nei, ikke vær redd for det, legionella trenger en mye høyere temperatur for å trivest\vokse\gro ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå