elementz Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Sies vel at ingen spørsmål er dumme.. skal vaske innsiden/innmaten av hovedlyktene siden de er litt gamle og skitne.. hva skal jeg vaske med? bare vann? rød sprit?
TheBirg Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Ja, rødsprit f.eks. Ikke gå på med sterke kjemikalier. Tror du kommer langt med såpevann også. Spørs jo litt hvorfor du må vaske på innsiden da, er de grisete eller vaskes det for og fjerne fukt i glassene\reflektorer ?
elementz Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 Hvorfor jeg vasker på innsiden er pga at jeg har demontert lyktene for å ettermontere angeleyes, og like greit å rense innsiden av lykteglassene pga det samles jo støv og dritt der etter flere år på veiene.
Bonden Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Du må ikke bruke noe sterkt på reflektorene da blir det lett matt crom.
elementz Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 Det er ikke snakk om reflektorene, de skal selvsagt ikke røres. Prater bare om innsiden av lykteglasset.
TheBirg Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Om det ikke er noe som er inngrodd er kanskje det beste og blåse rent med trykkluft. Om det ser rent og bra ut er det sikkert godt nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå