Gene Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Hei, Har vært så uheldig å fått bilen min ganske så herpet idag. Skadene kan tenkes å være på rundt 100.000. Naf skal ta takst på bilen på mandag. Får man pengene inn på konto slik at man kan få den fikset selv hvis man vil eller kommer forsikringsselskapet til å ordne alt på deres vilkår? Håper på svar. På forhånd takk.
Sir Hofstad Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Hvis bilen det gjelder er den i signatur synes jeg det er ufattelig trist, og desverre noe man kan risikere som eier av fin bil... Det blir satt en takst på skader, og du kan velg å sette på verksted eller ta kontantoppgjør og fikse selv.
Gene Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 Takk for svar. Ja det er dessverre m3'en som har blitt herpet. Ganske trist og ganske dyrt selvom forsikringen dekker skadene. Mister bonus og ungdomstillegg og må betale litt i egenandel..
Sir Hofstad Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Glad jeg ikke kom over idiotene Uansett håper jeg det ordner seg og at du fremdeles synes bilen er ok. Så nye M3 på Fitfth gear i kveld og er bare så vannvittig
Gene Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 Jeg har en viss mistanke om hvem det kan være så saken er anmeldt. Håper jeg får pengene cash så jeg kan fikse den hos min faste karrosseriekspert som jeg alltid har brukt og er veldig fornøyd med. Nye m3 er jo en drøm. Skal uten tvil ha meg en slik om noen år..
Sir Hofstad Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 6eren er en "kvassere" motor, men har ikke det sofistikerte understellet og styringen på denne, som V8. Selv hadde jeg nok valgt slik som den du har. Hive på noen bilder pr PM eller her ute? Evt skal jeg til Østfold neste helg og kunne tenkt meg bare å sett og snakket litt?
compare94 Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 6eren er en "kvassere" motor, jeg tror folk skal være forsiktig med å si at den nye v8eren er treigere enn den gamle "kvasse" 6eren før de har prøvd den nye. ganske turtallsvillig skal jeg si deg (dne nye)
Sir Hofstad Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Med folk, mener du meg. Har du annen data og referanser enn meg er det bare å poste. Så jeg la kvassere i gåsetegn?
morteym Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Var det en 2003 M3 som ble ripa opp? Pass ihvertfall på at ikke du fikser opp noe før du tar takst på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå