norvatio Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 "Komet" Bodykit fra Carzonespecials. -Frontfanger -Bakfanger -Sideskjørt uten bakrutesenker. Pris: 9.500,- inkl mva og frakt. leveringstid: 4 dager med posten servicepakke.
Superbeetle Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 jess... Endelig et Star Destroyer conversion kit til e36 Men ellers så føler jeg at de påfølgende kommentarene her på bimmers ikke blir så mye bedre...
bmwomar Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Håper det der blir ulovlig å selge, fytti katta det var stygt! Det er min mening
SondreLM Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Heelt feil sted å poste. Hvis noen her inne faktisk liker det kitet, bør de bli utestengt fra bimmers.no! Ja, jeg vet smaken er som baken, men seriøst?
andybooy Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 det der er jo ikke styling, det ligner mer på noe man henger bak traktoren å sprer ting utåver åkern med (sjitvogn) på godt trøndersk
andybooy Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 minna mer om en volvo egentli, den var så firkantet åveralt
Brekke Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Haha, jeg hadde heller kjørt uten fangere hvis valget var det der altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå