oakland Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Jeg trenger noen deler til konsollen under der som cdspilleren skal stå. Litt vanskelig å forklare, men dersom du har eit bilde av hele konsollen, kunne de kanskje ha blitt litt enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 den delen har jeg desverre ikke noen av.. hehe konsollen har jeg kun ved brekket til overs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvigstad Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Hallo. Hvor mye skal du ha for komplett bagasje interiør? Mvh Jostein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 kom med bud. har kun de på sidene og kanslkje den mot baklampene, må sjekke ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 bomp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 hei! har sendt deg pm tidligere uten respons.., men jeg trenger midtkonsoll over håndbrekk og deksel under ratte i sort.. trenger også setebeltelåser fremme.. har du noe av dette? mvh joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 hmm, beklager om det isåfall, midtkonsol har jeg, men uten cd spiller holder. deksel under rattet. mener du det som erp å selve rattstammen? eller det nedre delen av dashboradet på en måte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 mener nederste del av dashbordet under lysbryteren.. og jeg trenger bare den bakerste delen av midkonsollen.. der hånbrekket kommer ut. mvh joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 har du flere av det dekselet rundt handbrekk i svart? og ett teppe til bagasjerom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 har desverre ingen av de du trenger jokke, så da har jeg helle rikke fler av det du trenger heller heimkokt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 men ja jeg har ett bagasjeroms teppe i svart/grått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 men ja jeg har ett bagasjeroms teppe i svart/grått 800 kr inkludert de hvite baklysene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 blinlysene selges kun komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå