BMW E12 M535i Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Selger mitt E46 M-ratt i skinn med Airbag, samt M-girkule i Skinn Dette er fra en 2002 mod E46. Gi seriøse bud (Rattet alene med airbag koster over 11000,- hos BMW) Prisant. ratt: 4500,- Prisant. ratt uten airbag: 1500,- (for de som har den runde airbagen fra før av) SOLGT Prisant. girkule: 250,- SOLGT Selger også E46 2002 mod sedan orginale M-Tech grøftelys Kr. 600,- for begge inkl. de sorte plastrammene (nypris hos BMW: 2700,-) SOLGT Selger også E46 2002 mod sedan orginale baklyktesett (rødhvite). 3 av lyktene er strøkne, mens det er noen riper i venstre lykt (ytre). Kr 600,- for alle sammen (nypris hos BMW: 3180,-) SOLGT Selger også E46 2002 mod sedan orginale nyrer. Strøkne. Kr. 200,- for begge (nypris hos BMW: 840,-) SOLGT Alexander tlf: 920 44 919
plugg69 Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 hva krever du for rattet? går det an å bare montere og koble til?
BMW E12 M535i Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Skrevet Mai 5, 2008 hva krever du for rattet? går det an å bare montere og koble til? Etter hva jeg har blitt fortalt, så skal dette være ferdig lagt opp, slik at man kan bare montere rattet og koble til (tut og kjør m.a.o. - hehe). Sjekk det opp mot BMW og chassis-nr. på bilen din for å være sikker. Mulig det bare kommer opp rattet som er orginalmontert som alternativ da men... Angående pris så tenker jeg vel at 4000-4500 er prisleia jeg har blitt anbefalt. Det er over 2000,- mindre enn airbag'en koster alene hos BMW, og rattet koster jo ca 4400,- nytt hos BMW . Mvh Alexander
-Lasse- Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 4000 er ingen upris på et sånt ratt med airbag! løp og kjøp!
ChrZZ Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 OBS OBS. Til dem som skulle finne på å montere dette rattet på en prefacelift E46, så vil det være problemer med at airbaggen ikke går av. Kan bare være litt greit å informere om dette hvis man ikke er klar over det. Men uansett, så er plugg69s bil klar for dette rattet
Alex88 Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 OBS OBS. Til dem som skulle finne på å montere dette rattet på en prefacelift E46, så vil det være problemer med at airbaggen ikke går av. Kan bare være litt greit å informere om dette hvis man ikke er klar over det. Men uansett, så er plugg69s bil klar for dette rattet så bmw som ikke har Rundt Airbag fra før som for slike problemer? jeg har en 99 E46.
BMW E12 M535i Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 Har akkurat snakket med BMW, og de kan se av ETK at dette rattet er kompatiblet med alle E46 - dvs. BÅDE FØR og ETTER facelift. Connector-kabler til både multifunksjon, og airbag, har eksakt like delenummer. Så om du har multifunksjon klart i bilen din (alle facelift E46 har denne klar), er det tut og kjør . Det er INGEN kompatibilitetsproblemer m.h.t. Airbag whatsoever.
BMW E12 M535i Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 Har også oppdatert orginal-posten med litt prisantydninger, siden jeg hele tiden får mail om priser
plugg69 Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 fan.. synd rattet ble solgt.. var gira på det.. er det noen skader på grøftlysa?
BMW E12 M535i Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 fan.. synd rattet ble solgt.. var gira på det.. er det noen skader på grøftlysa? Vel. Han som kjøpte det vil prøve alt for å få det til å passe. Om han IKKE får det til å passe (Det kan være noen biler det ikke er mulig på, men det ser man kjapt utifra chassisnr. hos BMW), så kan jo du få kjøpt det sikkert =) Bildet i annonsen er av de grøftelysa som står på bilen min nå. Grunnen til at jeg skal selge dem, er fordi jeg har byttet alle ruter, optikk etc. på hele bilen, og har også nye grøftelys. Ingenting galt med dem. De er bare ikke like blanke som de som er kliss nye fra BMW. Men som du ser av bildet i annonsen om du klikker på det, så er det ingen riper eller skader, bortsett fra normal slitasje etter noen år på veien.
ChrZZ Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Har akkurat snakket med BMW, og de kan se av ETK at dette rattet er kompatiblet med alle E46 - dvs. BÅDE FØR og ETTER facelift. Connector-kabler til både multifunksjon, og airbag, har eksakt like delenummer. Så om du har multifunksjon klart i bilen din (alle facelift E46 har denne klar), er det tut og kjør .Det er INGEN kompatibilitetsproblemer m.h.t. Airbag whatsoever. Er dette da et coupe-ratt eller et vanlig facelift sportsratt med multifunksjon? Dette med tanke på hva du fikk av svar hos BMW. Hva er isåfall delenummeret?
BMW E12 M535i Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 Har akkurat snakket med BMW, og de kan se av ETK at dette rattet er kompatiblet med alle E46 - dvs. BÅDE FØR og ETTER facelift. Connector-kabler til både multifunksjon, og airbag, har eksakt like delenummer. Så om du har multifunksjon klart i bilen din (alle facelift E46 har denne klar), er det tut og kjør .Det er INGEN kompatibilitetsproblemer m.h.t. Airbag whatsoever. Er dette da et coupe-ratt eller et vanlig facelift sportsratt med multifunksjon? Dette med tanke på hva du fikk av svar hos BMW. Hva er isåfall delenummeret? Har ikke delenummeret, siden jeg var nedom BMW og sjekket med dem. Skrev ikke opp. De plottet bare inn chassisnr på min bil, og sjekket kompatibiliteten med noen forskjellige pre-facelift E46'er. Alle varianter fikk de naturligvis ikke sjekket. Rattet er fra en sedan (Mitt ratt på bildet + mine bein. Vil se det i stort format om du trykker på thumbnailen). Det er et M Sportsratt i skinn med multifunskjon. Det er da ikke forskjell på disse rattene i en coupe eller en sedan? Uansett så er poenget at man ser med EN gang ut ifra chassisnr om dette går eller ikke. Pluss at man ser fort hvilke deler man evt. trenger i tillegg for å få dette til å passe på en prefacelift E46.
ChrZZ Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 (Unnskyld hvis jeg ødelegger salgstråden din) Jeg har nemlig veldig lyst på et ratt selv, men har erfart at delekatalogen sier at den ikke vil passe min pre-facelift sedan. Det jeg har funnet, er at rattet du har, ikke vil passe min pre-facelift fordi det er en ///M-tech ratt. Man kan se forskjellen på disse rattene, ved å se på "tommelhvilerne" som er på rattet. (når man holder hendene kl 10 og 2) Her er rattet som passer min bil: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=35 og her er rattet som du har (men som ikke passer): http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=35 Er bare da veldig rart at BMW har sagt at det passer Jeg skal prøve å høre med BMW selv, men spørs om dem gidder, for min erfaring med BMW er at: hvis du ikke skal kjøpe noe der, så gidder dem ikke hjelpe deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå