Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser forskjellen der ja. Men det er jo ikke samme type ratt. Min bil har full M-pakke (utvendig, understell, og innvendig)

Har jo aldri vært noen tvil om at mitt ratt er et M-ratt, og seff MØØØØE kulere :wink: . Hehehe.

BMW i Skien kjenner meg godt (handler MYE til BMW'ene mine der), og er veldig greie og hjelper meg med det meste.

De kom fram til at det stort sett skulle gå greit, MEN at man kan støte på enkelte modeller som ikke vil matche. Oppgir man imidlertid chassisnr. skal man jo se om dette er mulig eller ikke, og hva man evt. trenger.

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
fan.. synd rattet ble solgt.. var gira på det.. er det noen skader på grøftlysa?

Vel. Han som kjøpte det vil prøve alt for å få det til å passe. Om han IKKE får det til å passe (Det kan være noen biler det ikke er mulig på, men det ser man kjapt utifra chassisnr. hos BMW), så kan jo du få kjøpt det sikkert =)

Bildet i annonsen er av de grøftelysa som står på bilen min nå. Grunnen til at jeg skal selge dem, er fordi jeg har byttet alle ruter, optikk etc. på hele bilen, og har også nye grøftelys. Ingenting galt med dem. De er bare ikke like blanke som de som er kliss nye fra BMW.

Men som du ser av bildet i annonsen om du klikker på det, så er det ingen riper eller skader, bortsett fra normal slitasje etter noen år på veien.

Da var ikke rattet solgt allikevel.

Karen som skulle ha det opprinnelig, måtte kjøpe nav og slepering, pluss installere multifunksjon (siden han ikke hadde dette ferdig i bilen fra før av i sin pre facelift E46).

Så da er det åpent for salg igjen :D

Skrevet
(Unnskyld hvis jeg ødelegger salgstråden din)

Er bare da veldig rart at BMW har sagt at det passer :? Jeg skal prøve å høre med BMW selv, men spørs om dem gidder, for min erfaring med BMW er at: hvis du ikke skal kjøpe noe der, så gidder dem ikke hjelpe deg.

Jeg har hatt en ganske annen erfaring enn deg da, de er behjelpelig her og sa jeg heller kunne titte på høggern for å få det billigere..

Skrevet
(Unnskyld hvis jeg ødelegger salgstråden din)

Er bare da veldig rart at BMW har sagt at det passer :? Jeg skal prøve å høre med BMW selv, men spørs om dem gidder, for min erfaring med BMW er at: hvis du ikke skal kjøpe noe der, så gidder dem ikke hjelpe deg.

Jeg har hatt en ganske annen erfaring enn deg da, de er behjelpelig her og sa jeg heller kunne titte på høggern for å få det billigere..

Er tydeligvis forskjellig fra sted til sted. Dem jeg ringer, er dem som er nærmest meg. Dette blir da Tronrud i Drammen. Dem er --ELENDIGE-- på kundeservice..

Jeg spurte engang om delenummeret til en spesifikk del som han sa at jeg trengte for å gjøre noe. Da svarte han:

"Nei, det deler vi ikke ut. Slik er ikke offentlig."

Hva i ... ?

• 3 weeks later...
Skrevet
da er jeg meeeget intr etter hvert, men har ikke råd før skattpengene kommer.. det er vel to uker til..

Du er interessert i rattet uten airbag? Vil det si at du SKAL ha rattet når du får feriepengene? Eller misforsto jeg her?

Skrevet

Da var rattet og baklyktene solgt.

Ingen som vil ha tåkelyktene? Endret prisen til 600,- inkl. dekslene til dem. Det må vel være en fin pris =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...