RubenD Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 86 mod 320i selges i deler. solgt: motor/gir/ledningsnett/hjerne hjul venstre forskjerm frontlykter instrumentpanel dørtrekk foran og bak frontrute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynvinge Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Er høyre framskjerm bulk/rustfri? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenD Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 Er noen småbulker og rust nederst. 150+ frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenD Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 Et litt dårlig bilde av forskjermen. Litt overflaterust og småbulker helt foran ved lykten. Det som er nederst ved kanalen er bare overflaterust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 pris på front lyktene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Det store dekselet under rattstammen, har du det? Er den pen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Hvordan stand er dørsidene i? Har du svart gulvteppe? Har du svart taktrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 hei eksosen og taket ? ( ja skal ha hele taket pga rust på mitt. spør forige eier bilen skal no bare brukes til gatebil uanset) bor i bergen så kan komme opp eller ned til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenD Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 pris på front lyktene ? De skal jeg ha selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenD Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 Det store dekselet under rattstammen, har du det? Er den pen? Det har jeg ikke desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenD Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 Hvordan stand er dørsidene i?Har du svart gulvteppe? Har du svart taktrekk? Dørsidene mangler oppbevaringsboksene nederst og det er et lite hull på ene siden til baksetet. Ellers ganske bra. Har ikke sort gulvteppe og taktrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenD Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 hei eksosen og taket ? ( ja skal ha hele taket pga rust på mitt. spør forige eier bilen skal no bare brukes til gatebil uanset) bor i bergen så kan komme opp eller ned til deg Eksosen ble solgt med motoren... Hvis du sender nr. ditt på pm så ringer jeg deg angående taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenD Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenD Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreybmw Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Hello! Hvordan er panseret på bilen? Bulkete, ripete rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå