BMW 4 EVER Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Har en E34 525TDS 92 som rister noe sinnsykt når jeg paserer 70Km/h Noen som vet hva det kan være? Har en liten slakk i servo styringen kan d være dette? Har liksom ikke funnet noe annet.. alle kuler osv er ok.. takker for alle svar
mbkomfort Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Som oftest er det ubalanserte dekk/felger.. Mistet lodd?, spacere?, jo feitere felger jo lettere for at de blir skeive.. Neste på lista er opphengsforinger/kuler, skeive bremseskiver gir jo helt andre symptomer
Mads_B Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 kan være mellomakslingen som er problemet, men dette er tvilsomt ettersom det problemet ikke skal oppstå før du nærmer deg 90-100 km/t mener jeg.
Morbus Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Vanlig feil på E34 er at foringen til momentstaget (thrust arms på engelsk) blir slitt. Denne får du byttet til grøvre type fra b.la M5 eller 750iL. Gjorde dette på min forrige E34 og det ble en helt annen bil.
|Ole| Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 sette ei krone på att det er felgene eller dekka, har samme problemet på min e30 med 17" ganger 8.5" brock b1 felger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå