astridflo Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Hva vil folket anbefale når det gjelder toning av ruter på en E46 Coupe? Samme toning foran og bak, mørkere bak..? Tips tas imot med stooooor takk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Blir som regel penest når det er likt foran og bak. 45% ser pent ut, og blir ikke for mørkt. Men husk: du har ikke lov til å sote sidevinduene foran. Dvs, du KAN, men politiet/vegvesnet liker det ikke På den andre siden, så soter man alle vindeuene på siden, for det ser ikke ut med kun soting bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Vil absolutt anbefale å ha lik toning rundt hele. Heller for lyst enn for mørkt. Også må du ta siderutene foran, eller la være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 35% eller 45% soting på siderutene foran og bak, og 20% i bakruta.. Synes jeg er penest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Eller kjøre rullgardin i bakruta, hvis du vil ha det nogenlunde bra. Hvis du skal legge filmen ordentlig bak, så må du betale for det. Hos profesjonelle. T.o.m. dem klarer ikke dette perfekt. Snakket med noen i den bransjen senest idag. Her er forrige bilen min med rullgardin bak: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|m0rten| Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Noen som har peiling hva det kan koste og få ruten tona? Vurdere det sterkt, har handla meg ferdig utskåren soting, mn vurdere og få ruten tone heller. Noen som vett? evt hvem som tar på seg slike jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Jeg fikk 99.5% bra resultat hos Solfilmspesialisten i Sarpsborg for noen år siden. Betalte 5k. Han var veldig stolt, for han sa han pleide å tone rutene til petter solberg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Som morteym, så ligger slikt på ca 4-5000,-. Men man får en meget god jobb utført da. Dvs, hvis du kan eller kjenner noen som kan det, så er det heller penger å spare ved å gjøre det privat, for det er ikke -SÅ- verdt det å bruke 5000,- på sotingen. SÅ perfekt blir det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Toning er nok litt dyrere enn solfilm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Må også huske på at dersom du får et fima til å gjøre dette så får du jo garanti på jobbe. Er det ikke utført skikkelig så skal de jo ordne det igjen etterpå, så du kan kreve 100% resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 hva er forskjellen på solfilm og toning da? trodde det var det samme jeg, men har jo hørt at det er noen som "brenner" rutene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Dem brenner vel fast kanten på solfilmen langsetter ruta.. Også er det dem som "filer" ned kanten.. Rutene kan jo også lakkeres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå