Martin-D Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Heisann, begynner å bli litt bekymret for denne lyden som har oppstått i motoren, altså: Denne lyden kommer som oftest når motoren har blitt varm / kjørt en stund. Bilen tikker heller ikke. Fra førersiden høres det ut som om denne ploppelyden kommer fra venstre side, uten at jeg skal si noe sikkert. Høres nesten ut som det koker, bare at det "ploppet" kommer kanskje en gang hvert 10`ende sekund. Intervallen mellom ploppelyden varierer forøvrig. Lyden er heller ikke konstant (kun plopp, så er det stille). Føles ut som jeg kan kjenne det i bilen når det plopper Noen som vet hva denne lyden kan være for noe skummelt?
-Anders- Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Funny thing. Tror jeg har nettopp akkurat den samme lyden i bilen. Er en svakt skarp dunk på en måte. Jeg sliter med å finne ut hva det er. Min kommmer også ved noen sekunders mellomrom, på tomgang. Er hvertfall bare da jeg hører den.
Martin-D Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 Ingen som vet? Høres forøvrig ut omtrent slik som Anders beskriver det.
Teekay1983 Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 Den kommer ikkje fra ekspansjonstanken til kjølevannet da?
-Anders- Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Da har jeg fått tatt opp ulyden. Men hvordan får jeg lagt inn en .amr (mobil) fil? gjøre om til waw først? Og på hvilke nettsteder kan man up`e filen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå