caaatooo Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Gratulerer med GROM bil!! Virkelig en drømmebil, det der Mener denne har gått i Troms for en tid tilbake? Da var den vel i litt mer shabby forfatning. Fint at du tar godt vare på den Jeg ville ha fjernet M'en i grillen, samt skiftet listverket rundt vinduene til høyglanspolert shadowline listverk (eventuelt mattsort shadowline, som er mye rimeligere). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zakki Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Hei du! Om du traff på en blå e36 m3 på motorveien idag? Lurte på om du hadde gassen i bånn eller om du bare lekte med meg hehe Råe lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 Gratulerer med GROM bil!! Virkelig en drømmebil, det der Mener denne har gått i Troms for en tid tilbake? Da var den vel i litt mer shabby forfatning. Fint at du tar godt vare på den Jeg ville ha fjernet M'en i grillen, samt skiftet listverket rundt vinduene til høyglanspolert shadowline listverk (eventuelt mattsort shadowline, som er mye rimeligere). Det trur eg ikkje,den blei inpotert i 03 av ein i Bergen.Deretter havna den i Arendal før eg kjøpte den. Utseendemessi er bilen ferdig,skal ha på presse,å så ha den til E60 M5 blir litt billigere slik eg får råd til en slik ein:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 Hei du! Om du traff på en blå e36 m3 på motorveien idag? Lurte på om du hadde gassen i bånn eller om du bare lekte med meg hehe Råe lyd Stemme det:) Sattan så kule farge det va på kjerra di:) Eg hadde gassen i bonn fra rundkjøringen frem til den slakke svingen,da gira eg i 3 å fekk hjullspinn å dama begynte å hyle å skrike noe jævli,haha Eller så slakka eg godt på gassen bortover sletta når eg låg bak deg;) Du slingra godt frem å tilbake i veibanen så eg våget ikkje å ligge for nærme deg:) Meget feit lyd i seksaren din og:) Diggen BMW seksaren:) Har du nett handla kjerra? Aldri sett den i området??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zakki Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 hehe trodde jeg hadde blåst en m5 nå jeg haha neida kjøpte den i januar ifjor...står som regel bare i garasjen meste parten av tiå Ja den slingre litt mye akkurat på den veien fram til brua...vet ikke om det er veien eller bilen Har skiftet alt som trengs og skifte på understellet Slingre din og slik min gjorde når du har gassen i bånn på akkurat den veien? V8 lyd er super gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 grattis Er ikke sugen på å bytte likt da? Mye bedre bunndrag i Tds'n vett Må være idiot for å ikke slå til på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 hehe trodde jeg hadde blåst en m5 nå jeg haha neida kjøpte den i januar ifjor...står som regel bare i garasjen meste parten av tiå Ja den slingre litt mye akkurat på den veien fram til brua...vet ikke om det er veien eller bilen Har skiftet alt som trengs og skifte på understellet Slingre din og slik min gjorde når du har gassen i bånn på akkurat den veien? V8 lyd er super gromt Nei,har aldri det problemet.. Kan være dekka dine,er fremdekka litt slitne kan du oppleve vobling. Eg kan oppleve litt risting ved hard nedbremsing i høy hastighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 grattis Er ikke sugen på å bytte likt da? Mye bedre bunndrag i Tds'n vett Må være idiot for å ikke slå til på den. Diesel e tabu for meg!!! M-power you know;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå