heineoen Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 Hei! Noen som vet om det skal være forskjellig farge på pærene i E46 med orginalmonter Xenon?.. Er det eventuelt to forskjellige pærer? Eventuelt hvor mye koster 2 Xenon pærer? Takk!..
Gunnar Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 Det skal det ikke være nei. Det kan være en av to; 1) Den ene pæra har en annen fargetemperatur enn den andre eller 2) Den ene pæra er i ferd med å ryke (de blir gjerne mer lilla før de ryker).
heineoen Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 Okey! Da får jeg nok skaffe meg to nye da.. Er det H7 pærer? Er det 8000k som er grensa til lilla? Prisanntyding?
TJ Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 8000K har et mer utpreget blått preg over seg, men du får et dårligere lys enn f.eks. 6000K. Det som gir best lys er rundt 4200K, mens det som kan oppfattes som "lysest" av øyet er 6000K. www.dybvik-trading.no har gode priser på xenon, ta en titt der.
heineoen Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 6000k har også blå skjær? Hvilken type pærer skal jeg ha da? Er det H7 i nærlyset på BMW?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå