E39Touring Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 Har luftbelger bak som har sprukket opp og lekker. Bilen ligger på bakken. Er dette vansklig å bytte selv? Ringt bmw for å bestille ny belg, men de viste ikke hva det var engang, så jeg måtte sende bilder og delenr på det. Er det så uvanlig? Og klarer jeg og bytte dette selv, eller må man være en skillet mekaniker
Odd-M Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 Skal være en enkel jobb og utskifting av disse er svært vanlig. At personen du pratet med ikke har hørt om det tyder på to ting: 1. Du er dårlig å forklare deg. Forferdelig dårlig! 2. Kompetansen hos vedkommede er på en absolutt null-nivå. http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... ?dokid=156
E39Touring Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 takker for svar! Jeg velger å tro det siste
DanH Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 Hørte rykter om at hvis en først skulle handle så burde en handle M5 belger. Va visst en viss forskjell her.
Odd-M Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 M5 kom aldri som touring i E39. Sedan-utgaven har et helt annet bakhjulsoppheng.
E39Touring Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 nå har jeg bytta. brukte 1times tid. veldig enkel jobb. Belgen kosta 1930,- hos bmw. Takk for den guiden som ble postet her, printa den ut å fulgte den
hnilsen Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 Bør begge byttes hvis den ene er dårlig? Jeg føler min synker litt for mye på førersiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå