zHk Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Kjøpte meg felgsett på GS bildeler: Rondell 8,5" 235\40\18 - 10" 255\35\18. Syns det passet ypperlig.. Kan komme med flere gode bilder senere.. Fleste er mobil bilder, men man ser ihvertfall hva som er greia En ting: Ja, jeg ville ha rondell felger. Vet mange har dette. Men mener det er de peneste felgene en E39 kan ha. Forresten hvite blinkers foran og på siden kommer asap! MVH JONAS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Ble bra dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Det er jo knallfine felger, så forstår at man vil ha dem på sine e34 og e39. Vi her på bimmers kjenner jo til mange med slike felger, men ute i trafikken er det ikke så veldig ofte jeg møter på dem.. Ble bra! Nå mangler det bare facelift front, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 Takker! Må ta ting i riktig rekkefølge her, da pengeboka ikke er den største om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Ble knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Ble bra! Kantfelger på 5-serie er en sikker vinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Meget pent.. Tror eg må gå til innkjøp av Rondell eg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 Er meget fornøyd Får endel blikk når jeg kjører.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Er bilen din senket ?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Ja. Men ikke mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Kenneth Thorsø Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Meget pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRIFTER Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Hvilket senkesett? Subber det bak? meget pene felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Det subber om jeg kjører fort i en dump f.eks med full bil. (Ikke det at jeg gjør det hver dag ) Men ellers funker det strålende Er originalt senket, 15\15. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 oi:P..bilen min er senket 35 og hadde tenkt og kjøpe slike som du har.. Tror du det vil sube mye då?..føler mangen har disse felgene med mere senk en 35 og at det går bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 min subber i med 19" 275bakdekk men bare nor noen sitter baki min er ikke senket enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå