635csi Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Tenkte å selge unna diverse smått og stort til E21. Legger ut en haug med mer eller mindre dårlige bilder, så er det bare å ta kontakt dersom du ser noe du har lyst på. Dette har ligget lenge og støvet ned nå, men kan vaskes og tas nye bilder av ved forespørsel. Noen få prisantydninger godt under huggeripris, men bud ønskes. Kan også treffes på tlf 92043425 Nevner noen ting som: - 2 ok dører: 500,- samlet. - 2 sett grønntona sideruter bak: 400,- pr. sett - 2 instrumenter med klokke: 400,- pr stk. - Masse hendler og brytere - Dashbord - Bryterpanel i dashbord - Varmeregister Oppdatert 5/5-09: - Innsugsmanifoil - Div. braketter for støtfanger foran og bak - Komplett nye bremsesko bak til trommelbrems - 2 tannstenger i ukjent tilstand - Komplett viskermekanisme - Komplette blinklys foran - Bagasjelokk i middels tilstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 noen strøkne nyrer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2008 noen strøkne nyrer? De nyrene jeg har er desverre ikke helt strøkne. En er påbegynt sparkling, en har en liten bulk og litt riper i cromen, og en er lakkert blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 skal lakke den svart uansett da jeg har shadowline, er noen av de bulkfri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 Den som allerede er lakkert blå er helt bulkfri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 ok, mye skal du ha for den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 Tenkte meg 200,- + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 Bump....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 3, 2008 Forfatter Share Skrevet August 3, 2008 Ingen som skrur E21 som trenger noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 jo jeg trenger den nyra jeg spurte om over her, holder på demontere E21'n min tin lakk nå etter en liten kolisjon i høst, de gummispoilerne, er de til e21 eller er de egentlig til e30? for ligna veldig på e30 gummispoilern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 jo jeg trenger den nyra jeg spurte om over her, holder på demontere E21'n min tin lakk nå etter en liten kolisjon i høst, de gummispoilerne, er de til e21 eller er de egentlig til e30? for ligna veldig på e30 gummispoilern. Nyre skal jeg nok få fikse til deg ja Når det gjelder disse gummispoilerne så ser jeg nå at de ligner mistenkelig på den standard E30-spoileren ja. Men jeg har målt og prøvd litt på både E30 og E21 nå, og ser at de passer på begge bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Hvordan er standen på instrumentpanelet øverst med turt.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 Hvordan er standen på instrumentpanelet øverst med turt.? Mener tilstanden skal være bra. Kan sjekke det opp i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Flottings... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 6, 2008 Forfatter Share Skrevet August 6, 2008 Hvordan er standen på instrumentpanelet øverst med turt.? Instrumentpanelet er helt og fint. Kun noen små riper, men ingen sprekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå