Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger BMW'en din et skikkelig optisk løft? Da har du nå muligheten til å sikre deg denne ekstremt skjeldne godbiten! :)

1 stk. ORIGINAL BMW M3 CSL frontstøtfanger selges. Denne fangeren er ekstemt lett og kan løftes med 1 finger! Den har en skade på framme på venstre side (carbon "splitter" mangler og bunnen under denne er borte. Splitter kan kjøpes ny original eller på nettet/ebay, det andre må støpes) etter påkjørsel av en katt! (Les: Kattefaen!). Fangeren har ellers ingen strukturelle skader. Den skal passe rett på E46 M3 og mest sansynlig std. E46 også!

Nypris på denne er kr. 33.000,- hos BMW-forhandler, seriøse bud vil bli vurdert!

Fangeren MÅ hentes i Bergen! Å sende denne er 100% uaktuelt! Den kan også, etter avtale, leveres innen Bergen kommune.

Bilder på forespørsel!

Skrevet

er fangeren din for kul for at offentligheten kan se bilder av den?

og hvorfor er det 100% uatuelt å sende den? tror du den ble bært inn over grensa med silkehansker?

Skrevet

Ja var da virkelig så over grom del du hadde da. Men bilder og ca pris er nok lurt på noe sånt. Passer ikke rett på E46 nei. Må nok ha nye fester og M3 skjermer.

Skrevet
er fangeren din for kul for at offentligheten kan se bilder av den?

og hvorfor er det 100% uatuelt å sende den? tror du den ble bært inn over grensa med silkehansker?

Jeg har ikke tatt bilder av den ennå, den befinner seg ca. 3 mil fra meg. MAO: Jeg må hente den med stasjonsvognen, da det er for dumt å stappe den inn i CSL'en! Du er kanskje enig?!

Hvis jeg skal sende den, så må jeg finne en kartong som den passer i, noe som slettes ikke blir enkelt! Så må den pakkes ordentlig godt. Og den kan kun sendes med lastebil p.g.a. størrelsen. Hva om det oppstår en skade på den? Osv. Mye trøbbel å sende den, derfor gjør jeg det ikke! Aksepter det, eller kjøp en annen fanger!

Skrevet
Ja var da virkelig så over grom del du hadde da. Men bilder og ca pris er nok lurt på noe sånt. Passer ikke rett på E46 nei. Må nok ha nye fester og M3 skjermer.

Ja, grom er den! :-)

Bilder, de kommer når jeg har hentet den fra verkstedet som byttet fangeren for meg.

Hvis du MÅ ha en pris før du kan legge inn et bud, så kan jeg informere om at en kar her i Bergen bød med 6000 for den, men den passet ikke rett på E36'en hans da han prøvde den...

Skrevet

Har lest at det må byttes fester og forskjermer. Får sikkert "mekka" den fangeren på en ikke m3 , alt går. Litt feil å sette den fangren på en vanlig E46/ E36, syns nå jeg da.

Skrevet

Lot du han prøve å sette den på en E36, da har du ikke mye peiling. M3 fanger passer ikke på non-m3 uten masse ekstra stress, så da kan du heller kjøpe en replika til 300 dollar som passer.

Skrevet
Lot du han prøve å sette den på en E36, da har du ikke mye peiling. M3 fanger passer ikke på non-m3 uten masse ekstra stress, så da kan du heller kjøpe en replika til 300 dollar som passer.

Var det jeg mente jeg også. 8) Har nok CSL kopi fangere jeg. Så trenger jeg begge luft inntaka. :D Nok lot her nå.

Skrevet
En replika laget i Kina er sikkert fine greier... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...