Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ser bra ut dette Oddgeir! :) Mener og huske at den ikke var like lav når jeg møtte deg i helga? hehe

ble buene ujevne etter valsinga? Kom nettopp fra Sivert selv med 9x18 og 10,5x18 nå, så er litt spent på om det går uten og sparkle opp og lakkere.

Hei du :)

Var nok like lav i helga også ja :P Må lakkere opp ene hjulbuen etter valsinga,lakken sprakk litt på innsiden av hjulbuen..Men må nesten regne med det :)

Hvilke hjul har du henta da? 8)

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ser bra ut dette Oddgeir! :) Mener og huske at den ikke var like lav når jeg møtte deg i helga? hehe

ble buene ujevne etter valsinga? Kom nettopp fra Sivert selv med 9x18 og 10,5x18 nå, så er litt spent på om det går uten og sparkle opp og lakkere.

Var nok like lav i helga også ja :P Må lakkere opp ene hjulbuen etter valsinga,lakken sprakk litt på innsiden av hjulbuen..Men må nesten regne med det :)

Hehe, kan ikke få med seg alt vettu! det ble Schmidt VN line. Er en sikker vinner på E30 det :)

Skrevet

Hehe, kan ikke få med seg alt vettu! det ble Schmidt VN line. Er en sikker vinner på E30 det :)

Hehe,ikke bestandig like greit det nei :P

Jepp,Schmidt på E30 er en vinner ja 8)

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...