Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter litt med varmeapparatet på min E36 jeg. Skiftet motor fra M50B20 til M50B25 høsten som var, og siden da så vil ikke varmeapparatet blåse noe annet enn varmt. Og det er skikkelig varmt! Noen som har vært borti noe lignende? Jeg kan stille varmeapparatet på at det skal blåse luft rett mot meg, og da blåser det slig noenlunde kaldt. Men på alle de andre instillingene blåser det bare varmt!

Fikk også et annet problem her om dagen. Jeg hadde skiftet termostat, og etter det har jeg hatt problemer med at jeg ikke får regulert vifta på varmeappartet. Når jeg står stille, så blåser det ingenting, og jo fortere jeg kjører, jo mere blåser det. Det er litt irriterende da det bare blåser varmluft!! Skrudde av vifta her om dagen da det var så varmt ute, og et endte med at jeg sprengte en radiatorslange.

Fint hvis noen har noe svar på noe av dette!

Skrevet

Kontakten står på selve ventilen. Ventilen står enten sammen med et pumpehus eller sepparat in mot torpedoveggen på førersiden.

Bare prøv å følge alle vannslanger så skal du finne den til slutt.

Men som sagt så tror jeg det er denne ventilen da den står åpen om den ikke får strøm, og da sirkulerer det varme vannet inn til varmeapparatet og du blir varm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...