Simen! Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Dette er min e36 325 92mod Har hatt bilen siden i fjor sommer, og stor koser meg hver gang jeg for tatt meg en tur Litt om bilen: Bilen er ombygd fra 320 til 325. M3 bakfanger Ac-schnitzer bakrutesenker Spoiler på baklokk M-tech lister U-orginal m3 frontfanger Klare frontblinkers M3-speil( elektriske med varme) Lyktsenkere Scorpion dobbel-bakpotte Hvite røde baklykter Momo felger 18" Planer for framtiden Ac-schnitzer: pedaler,håndbrekk,låsepinner,ventilhetter (bestilt) Nye gulvmatter Angeleyes Orginal M3 front fanger Nye skilt, skiltholdere med bimmers logo M3 skjørter Klare sideblinklys Skulle okså hatt litt lakk for å fått den helt strøken. Felger med kant er okså under vurdering Gi ris og ros! Kom gjerne med tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Ser ut som en kjempeflott bil! Ta bort løyelokkene og få noen nye felger, så er den ferdig utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 Takker! Enig i att jeg skulle hatt andre felger, men øyelokka er et must! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Var på posten i dag henta noen deler Pedalsettet,håndbrekk,låsepinner,ventilhetter og sideblink! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 flott bil dette:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Pen bil ja! Hva med CCFL ringer? Må ha øyelokk syntes jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Pen bil ja! Hva med CCFL ringer? Må ha øyelokk syntes jeg også! Takker!! øyelokk er et must ja Hva mener du med CCFL ringer?? aldri hørt om faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 CCFL ringer er en type angel-eyes ringer som kan monteres i original lyktene og gir et veldig pent, hvitt lys. Perfekt sammen med xenon i grøftisene (Også håper vi at ///Mysild ikke blir sur nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Mitt bilde uansett, så han har ikke noe å si Men ringene kan man få i mange farger, ikke bare hvite. Uansett er det ingen tvil om at hvite ringer er penest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 hei! jeg heter halvard og eier ting! haha... fin bil, kjøp deg noen ccfl ja... blir fint det øyelokk skal beholdes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 hehe, blir bra dette.. Ja, gå for ccfl ringer. det slår aldri feil;) Ellers så den jo fin ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 hei! jeg heter halvard og eier ting! haha... fin bil, kjøp deg noen ccfl ja... blir fint det øyelokk skal beholdes Og det var siste gang jeg tok bilder av bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 hahha!! XD jeg har pakke til deg.. husk det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Fin bil med fine planer men det der er ingen m3 bakfanger Kun en original med diffusor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå