Gjest Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Ikke for å strø salt i såret, men solgte en 97 mod 523 svart met greit med utstyr for 82.000,-... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 kommer vel an på hvor langt den var kjørt også det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Det er klart:) den hadde gått noe lengre enn din;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 noen som er interrisert i bilen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2008 til salgs for 135000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Ikke for å "gnage" om det "alle" andre har gjort her, men du ligger nok enda en del for høyt i pris. Jeg har selv tapt MYE penger på E39, så jeg vet hvordan det er. Jeg til tro at +/- 110' lapper vil være en pris som kan trekke til seg flere potensielle kjøpere. Gunstig for din del at km.-stand er forholdsvis lav. En kompis av meg solgte nylig sin 97' mod. 523i med 172.000 km på telleren for 90' lapper. Denne hadde i likhet med din bil manuelt gir (som iht. listen trekker prisen ned, noe som ikke er like relevant i praksis), men manglet skinn og telefon. Hans bil var også påkostet knappe 40' i slitedeler det siste året. Nå har jeg ikke sett din bil, og det er klart at hvis den er svært strøken så kan dette forsvare en høyere pris enn gjennomsnittet. Likevel er det kjøpers marked, og dermed dem som bestemmer prisene. I tillegg er det mye E39 å velge imellom, og det trekker ikke akkurat prisene opp. E39 blir derfor blitt et godt kjøp, og som en konsekvens at dette et skikkelig tapsobjekt for oss som selger. Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joncarlos Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Hei. Intressert i og bytte i denne kanskje??? Med lite mellomlegg??? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=70233 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2008 Bilen solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg