cypher Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Trenger et brukt, rustfritt koffertlokk til e36 sedan asap. Hvor kjøpe? Den lokale skrapen hadde ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Jeg har to hjemme, kjøpte det ene på bimmers.no Planer om å fikse litt rust til sommeren Sjekk skraperne på internett, garantert noen som har. Ellers har koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Hvorfor kjøpe brukt?? Kjøp heller nytt.. Kan du glemmer problem i 7-8 år.. Ikke er det dyrt heller.. fikk mitt for 3700 hos min lokale Bmw forhandler med 18% rabatt.. Du får ikke mye rustsveising for 4000 kroner altså.. Og det er ingen garanti for at det bare holder i 2 år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 prøv: http://www.bil1din.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Hvorfor kjøpe brukt??Kjøp heller nytt.. Kan du glemmer problem i 7-8 år.. Ikke er det dyrt heller.. fikk mitt for 3700 hos min lokale Bmw forhandler med 18% rabatt.. Du får ikke mye rustsveising for 4000 kroner altså.. Og det er ingen garanti for at det bare holder i 2 år... fornuften i dette henne? bedre å kjøpe en brukt i Ok stand til 500.- kan man heller bytte det ut eller 7 år. men da er nok bilen spiker eller solgt uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Hvorfor kjøpe brukt??Kjøp heller nytt.. Kan du glemmer problem i 7-8 år.. Ikke er det dyrt heller.. fikk mitt for 3700 hos min lokale Bmw forhandler med 18% rabatt.. Du får ikke mye rustsveising for 4000 kroner altså.. Og det er ingen garanti for at det bare holder i 2 år... fornuften i dette henne? bedre å kjøpe en brukt i Ok stand til 500.- kan man heller bytte det ut eller 7 år. men da er nok bilen spiker eller solgt uansett Nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå