DelPiero87 Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Jeg har ikke hatt tåkelys før på bilen min, men monterte på noen nye tåkelys for en stund siden. Det var lagt ledninger ned til tåkelysene fra før av, så det trengte jeg ikke å gjøre noe med. Likevel får jeg ikke lysene til å virke. Noen som vet hva feilen kan være?? For 1 år siden bytta jeg ut de orginale lysene, med angel-eyes.. Kan det ha noen sammenheng? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Sjekket at det er sikring der da? At det er koblet itl kontakten inne i dashbordet og slike ting? Målt at det kommer strøm frem til kontaktene til der du koblet luktene på? sjekket at pærene som står i grøftelysene faktisk fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DelPiero87 Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 Jeg har sjekket at det er sikring der, og pærene har jeg nettopp kjøpt nye og sjekka at de funker. Resten skal jeg undersøke. Fikk også høre at jeg skulle sette i relé,det kan vel stemme?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 For meg så kan det se ut som det releet som skal være på disse lyktene du snakker om alt er der. Det skal gå på samme releet som nær og fjernlys slik det ser ut for meg i bentelys service manual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå