Bombtrack Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Hei Hørte av en kompis at det er mulig å få aktivert diverse småsnacks som: visuell visning av låsing/åpning av bil, "follow me home" lys + en del andre ting som jeg ikke husker i farta.. på min E39. Skal inn til service ganske snart nå, så jeg tenkte å undersøke her om noen viste om dette er tilfellet? Og evt. hva som er mulig å få aktivert på disse bilene?
Andreas1 Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Tja, du kan programmere kjørelysene, lese av feilkoder, senke den i bakenden hvis du har luftfjæring, bytte språk i computeren (hvis du har den store), og sikkert et par ting til som jeg ikke kommer på i farten. Ellers kan du jo benytte anledningen til å fjerne småstein fra bremseskjoldet foran hvis du ar raklelyd der og bytte girolje hvis du har automat. Follow-Me-Home har du allerede; Trekk til deg lyshendelen en gang etter at du har skrudd tenningen helt av. Litt usikker på om denne kan programmes slik at den er helautomatisk, men det vet de på verkstedet. Avhengig av utstyrsnivået på bilen din er det ganske mye individuelle innstillinger også som kan programmeres til å følge den aktuelle nøkkelen du eller en annen sjåfør bruker, men de fleste av dem skal du isåfall kunne utføre selv (seter, ratt, speil, ryggespeil, garasjeåpner osv).
Bombtrack Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 Var ute for å prøve dette med "follow me home" lys, men det funket ikke hos meg... Kanskje dette er noe som kan aktiveres..eller kanskje bilen er for gammel? Snakket med verkstedet, men da måtte jeg fortelle hva jeg ville ha aktivert..det er ikke så enkelt når en ikke vet hva som kan aktiveres.. Må da finnes en slags liste, der alt slikt er ramset opp..?
Reset Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 hva er " follow me home " egentli ? kjører bilen deg hjem på døren ?
MrElg Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 hva er " follow me home " egentli ?kjører bilen deg hjem på døren ? Mener det er at lysene fortsetter å være på noen minutter etter at tenning er slukket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå